| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:UČINEK POPULARNE GLASBE PRI POUČEVANJU UČNE VSEBINE DELI CELOTE V 5. RAZREDU
Avtorji:Zavrl, Anže (Avtor)
Lipovec, Alenka (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Antolin Drešar, Darja (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Zavrl_Anze_2015.pdf (62,28 MB)
MD5: FE778533E397C01039C6A09216ACD1B1
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V diplomskem delu smo se posvetili predvsem vplivu popularne glasbe na učenje in pomnjenje učne vsebine pri matematičnih učnih procesih. Medijsko opremljene učilnice nam dajejo možnost izkoriščanja različne IKT-tehnologije in prav to možnost smo izkoristili za predvajanje popularne glasbe med učnim procesom. Osvetlili smo pojem učinek glasbe med učnim procesom in predstavili učno vsebino Deli celote, pri čemer smo prikazali, kako je ta vsebina zajeta v učnem načrtu. V empiričnem delu smo predstavili raziskavo, ki je potekala kot pedagoški eksperiment. V raziskavi smo izvajali učni proces v dveh petih razredih. Raziskava je vključevala eksperimentalni razred, v katerem smo uporabljali predvajanje popularne glasbe, in kontrolni razred. Pedagoški eksperiment je trajal dva tedna, pri čemer je pouk v eksperimentalni skupini potekal z glasbenim ozadjem med uvodno motivacijo in utrjevanjem, v kontrolni skupini pa je pouk potekal brez glasbenega ozadja, a ob uporabi enakega učbenika kot v eksperimentalni skupini. Preverjali smo znanje učencev obeh razredov po izvajanem eksperimentu in ga primerjali s predznanjem učencev. Rezultati so pokazali, da je znanje eksperimentalne skupine boljše od znanja učencev kontrolne skupine, vendar razlike niso statistično značilne. Večji del udeležencev eksperimentalne skupine se je strinjal s pozitivnim učinkom glasbe med izvajanimi učnimi urami.
Ključne besede:glasba med poukom, deli celote, pedagoški eksperiment
Leto izida:2015
Založnik:[A. Zavrl]
Izvor:Maribor
UDK:373.3:51(043.2)
COBISS_ID:21767688 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:VCPWOBRV
Število ogledov:1037
Število prenosov:204
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:THE EFFECT OF POPULAR MUSIC ON THE TEACHING CONTENTS OF PARTS CONSTITUTING THE WHOLE IN FIFTH CLASS
Opis:The thesis entitled The effect of popular music on teaching the teaching content of parts of the whole focuses on the influence of popular music on learning and teaching mathematics. Media-equipped classrooms offer the opportunity of using diverse ICT technology and that is exactly what we took advantage of for incorporating popular music in learning process. We presented the effect of music on learning process as well we introduced the teaching content of fractions… Additionally, we presented how this particular content is included in the curriculum. The empirical part of the thesis covers a research that was carried out as a pedagogical experiment. In the term of the research the learning process was conducted in two fifth classes. The pedagogical experiment lasted for two weeks and included an experimental class where we played popular music and the control class. The lessons in experimental class were accompanied by musical background during motivational introduction and practicing. On the contrary, the lessons in the other class were not accompanied by the musical background. However, the same teaching aids as in the first class were used. We tested the knowledge of pupils in both classes after the experiment had been conducted and compared it with their prior knowledge. The results have shown that the knowledge of the experimental group exceeds the knowledge of the control group, however, the difference is not statistically significant. A larger part of the experimental group agreed upon a positive effect of music during the conducted lessons.
Ključne besede:music during lessons, Parts of the whole, pedagogical experiment


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici