| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:The impact of market knowledge and institutional incentives on the internationalization of small and medium-sized enterprises in Slovenia
Avtorji:ID Basle, Nuša (Avtor)
ID Korez Vide, Romana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Tominc, Polona (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Basle_Nusa_2015.pdf (5,73 MB)
MD5: 48C9A5D4ED53F957FDAAF3929ED8941A
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:The internationalization of firms is an important part of globalization. Firms are looking for their opportunities in foreign markets. For this reason, they need to have specific market knowledge. They can create it themselves by primary market research and/or gain it from available secondary sources. Companies need to be aware that market knowledge is crucial for the internationalization process. Small and medium-sized enterprises (SMEs) are the most valuable part of both European and Slovenian economy. SMEs substantially contribute to economic growth and job creation and are considered the present and future backbone of the European and Slovenian economy. Because of the importance of SMEs, various programs and mechanisms for SMEs support were developed at the level of the European Union (EU) and Slovenia. These constitute Institutional Support and contain, among other things, financial and non-financial mechanisms to support the internationalization of SMEs.
Ključne besede:Internationalization, Small and medium-sized enterprises (SMEs), Entrepreneurship, Market knowledge, Institutional Support, Slovenia
Kraj izida:Maribor
Založnik:[N. Basle]
Leto izida:2015
PID:20.500.12556/DKUM-54975 Novo okno
UDK:339.9
COBISS.SI-ID:12154140 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:2PJLDJIL
Datum objave v DKUM:20.11.2015
Število ogledov:2258
Število prenosov:244
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Vpliv tržnega znanja in institucionalnih spodbud na internacionalizacijo malih in srednje velikih podjetij v Sloveniji
Opis:Internacionalizacija podjetij je pomemben del globalizacije. Podjetja iščejo svoje priložnosti na tujih trgih, za kar potrebujejo določeno tržno znanje. Tega lahko ustvarijo sama s primarnimi tržnimi raziskavami in/ali ga pridobijo iz obstoječih sekundarnih virov. Podjetja morajo vedeti, da je tržno znanje ključno za proces internacionalizacije. Mala in srednje velika podjetja (MSP) so najbolj dragocen del evropskega in slovenskega gospodarstva. MSP znatno pripomorejo k ekonomski rasti in k ustvarjanju delovnih mest, zato veljajo za hrbtenico evropskega in slovenskega gospodarstva. Zaradi pomembnosti MSP so v Evropski uniji (EU) in v Sloveniji izoblikovali različne programe in mehanizme za podporo MSP. Le-ti tvorijo institucionalno podporo, ki med drugim vsebuje finančne in nefinančne mehanizme za podporo internacionalizaciji MSP.
Ključne besede:internacionalizacija, mala in srednje-velika podjetja (MSP), podjetništvo, tržno znanje, institucionalna podpora, Slovenija


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici