SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:OGLAŠEVANJE IN MANIPULACIJA: ŠTUDIJA PRIMERA
Avtorji:Lazar, Alja (Avtor)
Klampfer, Friderik (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Lazar_Alja_2015.pdf (1,42 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Diplomska naloga se začne z definicijo oglaševanja. Na splošno povemo kaj je, opišemo zgodovino ter načine oglaševanja. Ker pa oglaševanje pogosto vsebuje manipulativni način, smo se osredotočili še na manipulacijo. Povedali kaj je, kakšne so njene pojavne oblike in kako vpliva na ljudi. Osredotočimo se na manipulacijo, kot ključni element oglaševanja, ugotavljamo razsežnost manipuliranja, ter kako manipulativno oglaševanje deluje na ljudi. Manipulativno oglaševanje moralno ovrednotimo, ter povemo, kaj je na splošno narobe z manipulacijo in takšnim oglaševanjem, in kakšne so njegove moralne zagate. Diplomska naloga se zaključi s študijo primera, ki je sestavljena iz teoretičnega in empiričnega dela.
Ključne besede:oglaševanje, manipulacija, manipulativno oglaševanje, nezavedno, podzavest
Leto izida:2015
Založnik:A. Lazar
Izvor:[Maribor
UDK:347.777:005.582(043.2)
COBISS_ID:19302934 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:752
Število prenosov:163
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:ADVERTISING AND MANIPULATION: A CASE STUDY
Opis:The graduation thesis starts with the definition of advertisement. In general we will describe the history of advertisement and the different ways of advertising. Advertises often contain manipulative content, so our focus will be on manipulation in advertising. We will point out different ways of manipulation and its effects on people. Let’s focus on manipulation as the primary key of advertising, the size of its dimension and how manipulative advertising affects the consumer. We are going to, evaluate the moral basis of manipulative advertisement and explain why it is generally wrong and what moral conflicts arise by doing so. The graduation thesis will conclude with a study case that is composed of a theoretical part and of an empirical part.
Ključne besede:advertising, manipulation, manipulative advertisement, subconsciously, subconscious


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici