| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:VIZUALNA IDENTITETA OSEBE
Avtorji:Gonza, Larisa (Avtor)
Debevc, Matjaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Gonza_Larisa_2015.pdf (2,70 MB)
MD5: CD32CDD175F86A0866C356334ED5936D
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V diplomskem delu smo se osredotočili na analizo identitete osebe ter povezavo blagovne znamke z vizualno identiteto osebe. Slednje smo raziskali s pomočjo anketnega vprašalnika. Pridobljene rezultate smo primerjali s teoretičnim delom ter predlagali izboljšave pri nadaljnjih raziskovanjih. Pred izvedbo raziskave smo v teoretičnem delu preučili razvoj identitete osebe, vizualno identiteto, blagovno znamko ter vpliv le-te na oblikovanje vizualne identitete, kar je bilo pomembno za ustvarjanje empiričnega dela diplomske naloge.
Ključne besede:identiteta, vizualna identiteta, blagovna znamka
Leto izida:2015
Založnik:L. Gonza
Izvor:[Maribor
UDK:659.127.6(043.2)
COBISS_ID:19262230 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:NZ0OYLDH
Število ogledov:809
Število prenosov:86
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:VISUAL IDENTITY OF THE PERSON
Opis:In the thesis we focused on analysing a person's identity and link the brand with the visual identity of the person. The latter was investigated with a questionnaire. Results were compared with theoretical work and propose improvements in further researches . Before research, in the theoretical part, we examined the development of a person's identity, visual identity, brand and it impact on the visual identity, which was important for creating the empirical part of the thesis.
Ključne besede:identity, visual identity, brand


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici