| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:ANALIZA KUPCEV SVEŽEGA SADJA IN IZDELKOV IZ SADJA V SPODNJEM PODRAVJU
Avtorji:Lovrec, Kristjan (Avtor)
Pavlovič, Martin (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Lovrec_Kristjan_2015.pdf (1,08 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Organizacija:FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Opis:V maju in juniju 2015 smo na območju Spodnjega Podravja opravili raziskavo o vedenju potrošnikov in odločilnih dejavnikih, ki vplivajo na odločitev pri nakupu svežega sadja ali izdelkov iz sadja. Raziskavo smo izvedli z uporabo anketnih vprašalnikov, ki so jih sestavljala vprašanja odprtega in zaprtega tipa. Uporabili smo vzorec 200–tih anketirancev. V anketni raziskavi smo obravnavali naslednje socialno-demografske značilnosti anketirancev: spol, starost, dokončana izobrazba, število članov in število zaposlenih v gospodinjstvu ter neto mesečni prihodek na družinskega člana. Ugotovili smo, da sta najpomembnejša dejavnika pri nakupu sadja in izdelkov iz sadja videz in izvor. Kar 83 % anketirancev kupuje sadje in izdelke iz sadja v trgovinah.
Ključne besede:Sadje, izdelki iz sadja, povpraševanje, Spodnje Podravje, anketna raziskava
Leto izida:2015
Izvor:Maribor
NUK URN:URN:SI:UM:DK:5HPY10HF
Število ogledov:583
Število prenosov:91
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FKBV
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:ANALYSIS OF BUYERS OF FRUITS AND FRUIT PRODUCTS IN THE LOWER PODRAVJE REGION
Opis:In May and June 2015 we conducted a research in the Lower Podravje region concerning the behavior of consumers and decisive factors, which influence the decision making when buying fresh fruits and fruit products. The research was carried out by using questionnaires that consisted of opened and closed type of questions. We used a sample of 200 respondents. In the survey research we considered the following socio-demographic characteristics of respondents: gender, age, completed education, number of household members, number of employed members of household and net monthly income per household member. We discovered that the two most important factors when buying fruits or fruit products are the appearance and the origin of the fruits. There are 83 % of the respondents, who purchase their fruits and fruit products in stores.
Ključne besede:Fruits, fruit products, demand, Lower Podravje, survey research


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici