| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Integracija matematičnih in gibalnih aktivnosti v predšolskem obdobju
Avtorji:Knafelc, Jasmina (Avtor)
Lipovec, Alenka (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Marinšek, Miha (Komentor)
Datoteke:.pdf VS_Knafelc_Jasmina_2015.pdf (1,07 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Cilj diplomskega dela z naslovom Integracija matematičnih in gibalnih aktivnosti v predšolskem obdobju je poiskati in izvesti aktivnosti medpodročne povezave med matematičnim in gibalnim področjem. Namen diplomskega dela je podrobna evalvacija izvedenih aktivnosti glede na matematično in gibalno področje. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega, empiričnega in praktičnega dela. V teoretičnem delu je predstavljeno, kako se otroci v vrtcu seznanjajo z matematiko. Podrobno so opredeljene tudi značilnosti in pomen gibanja otrok v predšolskem obdobju. Teoretični del v nadaljevanju zajema še opis medpodročnega povezovanja obeh področij. Empirični del je sestavljen iz pridobljenih podatkov z ocenjevalnih listov in podrobne razlage napredka vseh aktivnosti glede na celotno skupino otrok. Praktični del zajema pet aktivnosti povezovanja področij matematike in gibanja. Aktivnosti smo načrtovali na podlagi svojih zamisli. Pri izvedbi je sodelovalo štiriindvajset otrok, od tega enajst deklic in trinajst dečkov, starih štiri in pet let. Rezultati področja matematike so pokazali, da imajo otroci težave pri štetju na različne načine. Rezultati področja gibanja pa kažejo, da imajo otroci dobro razvite gibalne spretnosti, ki smo jih preverjali.
Ključne besede:predšolsko obdobje, integracija, matematika, gibanje, evalvacija
Leto izida:2015
Založnik:[J. Knafelc]
Izvor:Maribor
UDK:373.2:51(043.2)
COBISS_ID:21680904 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:L5ZRVJE5
Število ogledov:664
Število prenosov:190
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Integration of mathematical physical activities in preschool period
Opis:The aim of my thesis Integration of mathematical and physical activities in preschool period is to find and carry out activities of cross – field connections between the fields of mathematics and movement. The purpose of the thesis is in detail evaluation of activities, that were carried out considering mathematical and movement field. The thesis consists of a theoretical, empirical and practical part. The theoretical part represents how children in kindergarten get familiar with mathematics. It includes in detail definition of characteristics and meaning of children’s movement in preschool period. Theoretical part continues with the description of cross-field connection of both fields. Empirical part contains data gained from evaluation reports and in detail explanation of progress in all activities, based on the whole group of children. Practical part includes five connecting activities from the both fields, mathematics and movement. Activities are a product of our own ideas. All of the twenty-four children participated in the activities, eleven girls and thirteen boys, 4-5 year old. The results in mathematics showed, that children experience difficulties when counting in different ways. The results in movement field show, that children’s motor skill are well developed.
Ključne besede:preschool period, integration, mathematics, movement, evaluation


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici