Naslov: | ZADOVOLJSTVO ZAPOSLENIH NA JAVNEM SKLADU RS ZA KULTURNE DEJAVNOSTI |
---|
Avtorji: | Fišer, Laura (Avtor) Treven, Sonja (Mentor) Več o mentorju...  |
---|
Datoteke: | MAG_Fiser_Laura_2015.pdf (1,10 MB)
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Magistrsko delo/naloga (mb22) |
---|
Tipologija: | 2.09 - Magistrsko delo |
---|
Organizacija: | EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta |
---|
Opis: | Delovno zadovoljstvo zaposlenih vpliva na njihovo uspešnost in učinkovitost. Konkurenca je na vseh področjih velika, zato organizacije od svojih zaposlenih zahtevajo tudi iznajdljivost za hitro prilagajanje okolju.
Zadovoljstvo si zaposleni predstavljajo na različne načine. Nekateri si želijo boljših medsebojnih odnosov, drugi upoštevanje in uresničevanje svojih idej, tretji pohvalo in priznanje. Če organizacija želi zaposlene pripraviti do učinkovitosti in uspešnosti, mora ustvariti dobre delovne pogoje, hkrati pa jim mora delo pomeniti vir osebnega zadovoljstva.
V magistrskem delu smo proučevali zadovoljstvo zaposlenih na Javnem skladu RS za kulturne dejavnosti (v nadaljevanju JSKD). Razdelili smo ga na teoretični in empirični del. V prvem smo opredelili sam pojem zadovoljstva, čustveno inteligenco v povezavi z zadovoljstvom zaposlenih, navedli dejavnike in elemente zadovoljstva, opisali pomen oblikovanja dela in merjenje zadovoljstva. Na koncu smo proučili še, kakšne so posledice zadovoljstva in nezadovoljstva zaposlenih.
Na začetku empiričnega dela smo opisali raziskovano organizacijo JSKD. Z anonimnim spletnim vprašalnikom smo izvedli raziskavo o zadovoljstvu zaposlenih in njihovem počutju pri delu. Na podlagi dobljenih rezultatov smo analizirali posamezne dejavnike zadovoljstva pri zaposlenih, katere smo prikazali tabelarično in grafično. Pomagali smo si z Microsoftovim Office Excelom. Na ta način smo ugotovili smiselne organizacijsko tehnične spremembe, ki bi po naši oceni bistveno prispevale k izboljšanju delovnega zadovoljstva ter večji odzivnosti organizacije na potrebe okolja.
Ocenjujemo, da bi ukrepi na podlagi ugotovitev prispevali k dvigu delovnega zadovoljstva in posledično k dvigu kakovosti delovnega življenja na JSKD. |
---|
Ključne besede: | zadovoljstvo zaposlenih pri delu, dejavniki zadovoljstva, čustvena inteligenca, uspešnost, nezadovoljstvo zaposlenih |
---|
Leto izida: | 2015 |
---|
Založnik: | [L. Fišer] |
---|
Izvor: | Maribor |
---|
UDK: | 331.1 |
---|
COBISS_ID: | 12161564  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:D70RGQYQ |
---|
Število ogledov: | 881 |
---|
Število prenosov: | 123 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | EPF
|
---|
:
|
|
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |