| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:USPEŠNE POSLOVNE ŽENSKE NA TRGU DELA TER NJIHOVA EGOCENTRIČNA OMREŽJA
Avtorji:Kolarič, Kristina (Avtor)
Žnidaršič, Anja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Miglič, Gozdana (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Kolaric_Kristina_2015.pdf (934,71 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:V diplomski nalogi z naslovom Uspešne poslovne ženske ter njihova egocentrična omrežja smo se dotaknili žensk na poslovnem področju. Raziskovali smo zgodovino vstopa žensk na trg dela, dileme pri usklajevanju družine in kariere ter se dotaknili tako imenovanega nevidnega dela. Predstavili smo nekatere oblike diskriminacij ter marsikateremu dobro poznan pojem stekleni strop. Ker pa je del diplomske naloge namenjen tudi egocentričnim omrežjem, smo opredelili pojem omrežje ter na kratko povzeli kako merimo oz. raziskujemo egocentrična omrežja. V raziskovalnem delu smo med ženskami v poslovnih sferah raziskali njihova egocentrična omrežja. 18. 3. 2015 smo se udeležili dogodka 500 podjetnic z namenom pridobiti kontakte uspešnih poslovnih žensk. Anketiranje smo izvedli preko spleta in sicer tako, da smo anketo poslali na točno določne e-maile, ki smo jih pridobili na dogodku. Večina anketirank je v starostni skupini med 21 in 40 let, največji delež anketirank ima dokončano fakulteto ter največ jih je poročenih ali živijo s partnerjem. V povprečju so anketiranke nadrejene 6 osebam in večina jih pravi, da je njihovo delo stresno. V povprečju imajo ženske v poslovnem svetu 2 osebi na katere se lahko obrnejo pri težavah ali pritiskih, ki jih doživljajo na svojem delovnem mestu. Ugotovili smo, da je največ alterjev prav tako v starostni skupini med 21 in 40 let in imajo dokončano fakulteto. Večina anketirank najde oporo oziroma se po pomoč obrne na svojega partnerja.
Ključne besede:uspešne poslovne ženske, egocentrična omrežja, neenakopravnost
Leto izida:2015
Izvor:Kranj
COBISS_ID:7474707 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:CZQKDDEM
Število ogledov:630
Število prenosov:130
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:SUCCESSFUL BUSINESS WOMEN IN THE LABOR MARKET AND THEIR EGOCENTRIC NETWORKS
Opis:The thesis entitled Successful Business Women and their Egocentric Networks focuses on women in the field of business. We performed research on the history of women's entering the labour market, the dilemmas of coordinating family and career, and so-called invisible work. We presented certain forms of discrimination as well as the concept of widely known glass ceiling. Since a part of the thesis is also devoted to egocentric networks, we defined the concept of network and summarised the methods of measuring and researching egocentric networks. The research part highlights the egocentric networks in women working in the field of business. On 18. 3. 2015 we took part in an event attended by five hundred women entrepreneurs in order to establish contacts with successful business women. The survey was carried out online by sending the questionnaires to the specific emails obtained at the event. The majority of participants belonged to the age group from 21 to 40 years; most of them completed university education and were either married or lived with a partner. On average they were in charge of 6 persons and most of them found their work stressful. Business women had on average 2 persons they could rely on when they experienced problems or pressure at work. We found out that the majority of alters also belonged to the age group from 21 to 41 years and had university education. The majority of survey participants turned to their partners when they needed help.
Ključne besede:Successful business women, Egocentric network, Inequalities


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici