| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:VLOGA VODITELJSTVA PRI OBVLADOVANJU INOVACIJSKEGA PROCESA
Avtorji:Trtnik, Maja (Avtor)
Maletič, Matjaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Trtnik_Maja_2015.pdf (855,82 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Uspeh podjetja je v veliki meri odvisen od njegove inovativnosti in sposobnosti vpeljave novih inovacij na trg. Inovacije so ponavljajoč se proces, ki nastanejo z vztrajnim razmišljanjem in trdim delom vseh, ki so vključeni v proces. Podjetja, ki želijo biti inovativna potrebujejo inovativnega managerja, čigar vloga je, da s svojimi sposobnostmi ustvarja nove ideje, da je komunikativen in, da posledično spodbuja ustvarjalnost in inovacije. Namen diplomskega dela je opredeliti delovanje inovativnega podjetja in inovativnih vodij. Ugotovili bomo načine upravljanja inovativnih podjetij in kaj jih pripelje do obstoja na konkurenčnem trgu. Delo smo razdelili na več delov. Predstavili smo pojme, in sicer od tega, kaj je inovativno poslovanje, do tega, kaj sploh je inovacija. Na podlagi dosedanjih spoznanj iz literature lahko argumentiramo, da lahko pomanjkanje inovativnosti zmanjša konkurenčno prednost podjetja. Na podlagi uporabljene literature smo oblikovali dve tematski mreži, kjer smo opredelili kakšno mora biti vodstvo, da bo organizacija inovativna in posledično tudi uspešna. Voditeljstvo mora učinkovito obvladovati inovacije. Izvajati mora strateške odločitve, sodelovati z zaposlenimi, jih motivirati in informirati, saj bodo tako bolj motivirani in lažje bodo sodelovali pri nadaljnjih projektih. Prepoznati mora, kakšne inovacije bodo koristne za podjetje, jih uspešno voditi, pri tem pa ne sme pozabiti na vse, ki so vključeni v organizacijo.
Ključne besede:- Inovativnost - Inovativni manager - Zaposleni - Inovacijska klima
Leto izida:2015
Izvor:Maribor
COBISS_ID:7477523 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:MZO4XYOZ
Število ogledov:468
Število prenosov:129
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:THE ROLE OF LEADERSHIP IN MANAGING THE INNOVATION PROCESS
Opis:Company's success is largely dependent on its ability to innovate and it's ability to introduce new innovations to the market. Innovations are an iterative process that are generated by persistent thinking and by working hard. Companies that want to be innovative are required to have an innovative manager whose role is the ability to create many different ideas, that is communicative, creative and able to encourage innovation. The purpose of this study is to define operation of innovative companies and innovative leaders. We will identify ways of managing companies and find out how these companies stay on the competitive market. The thesis was divided into several parts. We presented the concepts from innovative business to what an innovation actually is. Based on the literature we may argue that the lack of innovation reduces companies competitive advantage. Based on the literature we designed two thematic networks, where we defined what kind of leadership does an organization need in order to be an innovative and consequently a successful organization. Innovators must effectively manage innovations. They need do make strategic decisions, work with employees, motivate them and inform them. That kind of interaction makes employees more motivated and more interested in participating in further projects. Innovators must recognize what kind of innovation would be most effective for the company, successfully lead the innovation and by doing so, they can't forget about the people involved in the organization.
Ključne besede:- Innovation - Innovative manager - Employees - Innovative climate


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici