| Title: | Pomen domačih nalog za učenca |
|---|
| Authors: | ID Hartman, Tamara (Author) ID Kramar, Martin (Mentor) More about this mentor...  |
| Files: | UN_Hartman_Tamara_2015.pdf (584,72 KB) MD5: F2440460A719E5C9A5A40AD759414161
|
|---|
| Language: | Slovenian |
|---|
| Work type: | Undergraduate thesis |
|---|
| Typology: | 2.11 - Undergraduate Thesis |
|---|
| Organization: | FF - Faculty of Arts
|
|---|
| Abstract: | Pomen domačih nalog se je skozi zadnja leta in desetletja precej spremenil. Domače naloge se ne dajejo z namenom, da bi učenci opravili učiteljevo zapoved in nimajo zgolj vzgojne funkcije, ki učence navaja na izpolnjevanje obvez. Učencem zato ni smiselno nalagati naloge samo zato, da nekaj počnejo in z opravljanjem ne dosežejo ničesar, kar jim bo za nadaljnji proces usvajanja znanj pomagalo. Prav tako domače naloge niso potrebne takrat, ko učenci že vse znajo.
Učenci morajo videti in vedeti, kaj z določeno domačo nalogo dosežejo in opravijo, zato mora imeti domača naloga jasen razlog. Domače naloge naj bodo v funkciji doseganja ciljev. V večini je to utrjevanje znanja, so pa za učenca pomembne tudi v širšem pomenu, in sicer domače naloge vplivajo na razvoj učenčevih navad glede opravljanja šolskih obveznosti zunaj šole, vplivajo na razvoj miselnih sposobnosti in reševanja problemov, so v funkciji učenčevega samostojnega učenja in v povezavi s poukom komplementarne ter dopolnjevalne. Z njimi lahko učitelj zelo učinkovito usmeri pouk.
Diplomsko delo opredeljuje domače naloge, predstavi proces učiteljevega in učenčevega ravnanja v zvezi z domačimi nalogami od učiteljevih priprav, posredovanja, preverjanja do vrednotenja domačih nalog. Zajema tudi vidik učencev, tj. kaj domače naloge učencem prinašajo, oziroma kaj učenec z opravljanjem domačih nalog doseže, dejavnike uspešnosti, učne navade in motivacijo. Empirični del se osredotoča na izkušnje učencev z domačimi nalogami in vlogo učitelja pri ravnanju z domačimi nalogami. Razišče se tudi mnenje učencev o domačih nalogah. |
|---|
| Keywords: | domača naloga, učenec, učitelj, učinkovitost, usvajanje znanja. |
|---|
| Place of publishing: | Maribor |
|---|
| Publisher: | [T. Hartman] |
|---|
| Year of publishing: | 2015 |
|---|
| PID: | 20.500.12556/DKUM-54157  |
|---|
| UDC: | 37.091.322(043.2) |
|---|
| COBISS.SI-ID: | 21758984  |
|---|
| NUK URN: | URN:SI:UM:DK:CJKVLFLZ |
|---|
| Publication date in DKUM: | 30.11.2015 |
|---|
| Views: | 3285 |
|---|
| Downloads: | 566 |
|---|
| Metadata: |  |
|---|
| Categories: | FF
|
|---|
|
:
|
Copy citation |
|---|
| | | | Average score: | (0 votes) |
|---|
| Your score: | Voting is allowed only for logged in users. |
|---|
| Share: |  |
|---|
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
on the title to get all document metadata. |