| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:BLAGOVNA ZNAMKA IN VIZUALNA IDENTITETA ZNAMKE
Avtorji:Čevis, Vedran (Avtor)
Skrbinek, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Cevis_Vedran_2015.pdf (3,78 MB)
MD5: 5A9E9656F2B31D298F6D4DBA347811F5
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V magistrskem delu bomo definirali pojem blagovna znamka (angl. brand), predstavili zgodovino nastanka blagovnih znamk in njihov razvoj, vlogo in pomembnost, ki so se čez čas spreminjale, skladno s tržnimi pogoji, z načinom življenja in razvojem tehnologije. Blagovne znamke so pomembne za potrošnike in podjetja, zato jih bomo prikazali in pojasnili strategijo upravljanja z njimi. Sestavni del vsake blagovne znamke je oblika oziroma njena vizualna identiteta, zato imata pomembno vlogo oblikovanje in oblikovalec. Za razumevanje vizualne identitete je treba videti in razumeti širšo sliko in koncept, ki je pomemben sestavni del ustvarjanja blagovne znamke. Cilj magistrskega dela je na osnovi spoznanj iz teorije oblikovanja blagovne znamke in vizualne identitete izdelati novo vizualno identiteto podjetja (redizajn) in jo uspešno predstaviti javnosti. Pri izdelavi vizualne identitete bomo zajeli spremembo logotipa, internetne strani in na novo izdelali vizitke, brošure in promocijske izdelke, kot so majice in kemični svinčnik.
Ključne besede:blagovna znamka, dizajn, vizualna identiteta, upravljanje
Leto izida:2015
Založnik:V. Čevis
Izvor:[Maribor
UDK:659.126(.127(043.2)
COBISS_ID:19322390 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:AYNBVVZU
Število ogledov:1956
Število prenosov:414
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:BRAND AND VISUAL IDENTITY OF MARK
Opis:In this work the term „brand“ will be explained along with its history and development. We will go through the stages of the development that brands had and see the importance of the role it plays alongside current market conditions, lifestyle and technological development. Brands are important to consumers and organizations, and through work will be shown which are the values and explain the strategy of brand management. One of the core features of a brand is its design. We will thus explain the role of it and its designer as a executor of the resulting visual identity of a brand. To better understand what identity is, we need to see the bigger picture and with it, the term of visual identity which is another base composite in the creation of a brand. The aim of this work is to create a new company identity based on the knowledge of theory of designing, branding and visual identities and presenting that new identity to the public in the best possible way. The creation of the visual identity will cover the redesign of the logo and the web pages while all the visit cards, brochures and distributble products (f.e. T-shirts and pens) will be made anew.
Ključne besede:brand, design, visual identity, management


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici