| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:PRIMERJALNA ANALIZA POSLOVNIH KULTUR NEMČIJE IN JAPONSKE
Avtorji:ID Pajek, Petra (Avtor)
ID Korez Vide, Romana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Pajek_Petra_2015.pdf (812,07 KB)
MD5: 27C9AE00E13E2CAAFE75CBB31B379D5B
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Poslovna kultura predstavlja pomemben dejavnik po celem svetu. Poznavanje poslovne kulture je zelo pomembno, posebej za tista podjetja, ki vstopajo na tuji trg. V našem primeru sta to Nemčija in Japonska. Na poslovno kulturo vplivajo družbena struktura, jezik, religija, vrednote in prepričanja, materialna kultura in estetika. Nemci so znani po tem, da so delovni in natančni. Zelo cenijo točnost. Komunicirajo odprto in odkrito. Najraje imajo, da z njimi vzpostavimo čim več pisne komunikacije. Radi načrtujejo in se strogo držijo sestankov. Pozdravljajo se s stiskom roke, vendar velja, da ženska prva ponudi roko. Imenovanje po imensko uporabljajo samo med dolgoletnimi prijatelji. Moški in ženske so v službi oblečeni v formalna in konservativna oblačila. Japonci govorijo počasi in komunicirajo neverbalno. Velik poudarek dajejo na točnost. Pozdravljajo se s tradicionalnim poklonom ali s stiskom roke. Na Japonskem se običajno ne uporabljajo imena, ampak jih naslavljajo s priimki. Moški in ženske so običajno oblečeni v konservativna oblačila. Imajo pa tudi tradicionalno obleko, ki se imenuje kimono. Pogosteje jo oblečejo ženske za svečane priložnosti.
Ključne besede:poslovna kultura, komunikacija, modeli medkulturnih razlik, Nemčija, Japonska
Kraj izida:Maribor
Založnik:[P. Pajek]
Leto izida:2015
PID:20.500.12556/DKUM-53982 Novo okno
UDK:005.57
COBISS.SI-ID:12103964 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:MTTLY9RE
Datum objave v DKUM:17.01.2025
Število ogledov:0
Število prenosov:19
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:THE COMPARATIVE ANALYSIS OF GERMAN AND JAPANESE BUSINESS CULTURES
Opis:Geschäftskultur ist ein wichtiger auf der ganzen Welt. Die Geschäftskultur zu kennen, ist sehr wichtig, besonders für diejenige Unternehmen, die auf einen fremden Markt treten. In unserem Beispiel sind das Deutschland und Japan. Die Geschäftskultur beeinflussen Gesellschaftsstruktur, Sprache, Religion, Werte und Überzeugungen, materielle Kultur und Ästhetik. Die Deutschen sind dafür bekannt, dass sie arbeitswillig und präzise sind. Sie schätzen Pünktlichkeit. Sie kommunizieren offen und aufrichtig. Sie mögen die schriftliche Kommunikation. Sie planen gern und halten sich streng an die Treffen. Sie schütteln Hände, dabei gilt es, dass die Frau zuerst die Hand anbietet. Nur langjährige Freunde nennen sich nach Vornamen. Männer und Frauen in Büros tragen formelle und konservative Kleidung. Japaner sprechen langsam und kommunizieren nonverbal. Sie schätzen Pünktlichkeit. Sie begrüßen sich mit traditioneller Verbeugung oder schütteln sich die Hände. In Japan werden nicht die Vornamen bei der Kommunikation gebraucht, sondern Namen. Männer und Frauen tragen meistens konservative Kleidung. Sie haben auch traditionelle Kleidung, die sie Kimono nennen. Kimono wird öfters von den Frauen bei Feierlichkeiten getragen.
Ključne besede:Geschäftskultur, Kommunikation, Modelle der interkulturellen Unterschiede, Deutschland, Japan


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici