| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:GRAFIČNE TEHNIKE V VRTCU VELENJE
Avtorji:Penšek, Irena (Avtor)
Zupančič, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Pensek_Irena_2015.pdf (2,80 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Eno izmed področij likovne vzgoje je grafika, ki je zanimiva in zabavna, a premalo uporabljena v predšolskem obdobju. Diplomska naloga predstavlja v prvem delu razvoj in vrste grafičnih tehnik, kako načrtujemo likovne dejavnosti, kakšne materiale in pripomočke uporabljamo, kako pripravimo prostor ter kaj je to projektno delo, kaj vsebuje in kako poteka. V drugem delu je predstavljen empirični del ‒ didaktični tematski sklop, ki vsebuje deset priprav likovne vzgoje za predšolske otroke stare od tri do štiri leta. Priprave vključujejo tudi evalvacijo dela, ki smo ga opravljali v Vrtcu Velenje. Za raziskovanje smo uporabili deskriptivno, analitično metodo raziskovanja ter kvalitativno pedagoško raziskavo. V raziskavi je sodelovalo devetnajst otrok iz Vrtca Velenje, enote Lučka, starih tri in štiri leta. Podatke smo zbirali dva meseca, in sicer aprila in maja. Otroke smo opazovali, jim pomagali in zapisovali naša opažanja. Vsako grafično tehniko oz. načrtovano dejavnost smo analizirali. Otrokom in vzgojiteljem oz. vzgojiteljicam smo grafiko približali in dokazali, da je lahko preprosta in zabavna. Največje veselje otrok je bilo opaziti pri odtiskovanju matric in delov telesa. V dejavnostih so uživali, ustvarjali in si s tem pridobivali izkušnje ter krepili svojo ustvarjalnost in razvijali ideje. V prihodnje bomo še intenzivneje spodbujali vzgojiteljice ter jim z lastnim zgledom prikazali grafiko kot zelo prijetno likovno področje za predšolskega otroka.
Ključne besede:likovna didaktika, predšolski otrok, grafika, grafične tehnike, likovno izražanje otrok, načrtovanje likovnih dejavnosti, grafični pripomočki in materiali.
Leto izida:2015
Založnik:[I. Penšek]
Izvor:Maribor
UDK:373.2:76(043.2)
COBISS_ID:21681416 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:DOTMVQKV
Število ogledov:1588
Število prenosov:225
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:GRAPHICAL TECHNIQUES IN VRTEC VELENJE
Opis:Graphics is one of the most interesting and fun parts of visual arts education, but could be used more often in preschool pedagogy. The first part of this thesis present the development and types of graphics techniques, describes how to prepare graphics activities, which materials and aids are used, how to prepare the classroom, and defines the content and workflow of project work. The second part of the thesis consist of an empirical study. A didactic thematic unit is described, containing 10 lesson plans suitable for children aged 3 to 4. The lesson plan also includes the evaluation of the work we had done in the Velenje Kindergarten. A descriptive, analytical research as well as a qualitative pedagogical approach was used for the purpose of this thesis. The study included 19 children from the kindergarten section of Lučka in Velenje, who were aged 3 to 4. The data were gathered for 2 months; in April and May. The children were observed, and finding were noted, but we also helped the children, if needed. Each graphics technique and plan activity was analysed. Graphics was brought closer to the children as well as kindergarten teachers. It was shown that the activity can be simple and engaging. The children seemed to have enjoyed stamping the most. They enjoyed the activities and created art, gaining experience and fostering their creativity. We intend to put more effort into encouraging preschool teachers to use graphics in their work more frequently. Pointing to successful practices we have carried out can help to spread this pleasant preschool activity.
Ključne besede:Visual arts didactics, preschool children, graphics, graphics techniques, visual arts expression of children, planning visual arts activities, aids and materials in the field of graphics.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici