| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:NEPOŠTENE POSLOVNE PRAKSE NA PODROČJU OGLAŠEVANJA - ANALIZA PRIMERA
Avtorji:ID Ploj, Natalija (Avtor)
ID Matjaž, Tratnik (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Žirovnik, Cvetka (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Ploj_Natalija_2015.pdf (13,43 MB)
MD5: 8560484643ADDE15D549FE39D40A184D
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Predmet raziskovanja diplomske naloge so nepoštene poslovne prakse, ki se pojavljajo na področju oglaševanja prehranskih dopolnil. Osredotočili smo se predvsem na prehranska dopolnila za hujšanje, ki so v današnjem svetu z vedno več ljudmi, ki imajo prekomerno telesno težo, postala glavni predmet trženja za spretne oglaševalce, katerih cilj je prodati izdelek ne glede na to, ali deluje ali ne. Številni potrošniki se prav na podlagi oglasov odločijo za nakup, saj le-ti uspešno prepričujejo in obljubljajo izboljšanje počutja, izgubo telesne teže itd. Vprašanje je, ali se ljudje zavedajo, da prehranska dopolnila niso zdravila, ki bi preprečevala, zdravila ali celo ozdravila razne zdravstvene težave. Analizirali smo nekaj spletnih in tiskanih oglasov, ki oglašujejo hitro izgubo kilogramov s »čudežnimi« prehranskimi dopolnili za hujšanje. Spoznali smo, da kršijo veliko členov predvsem Slovenskega oglaševalskega kodeksa in tako zavajajo potrošnike.
Ključne besede:nepoštene poslovne prakse, oglaševanje, prehranska dopolnila, zavajajoče oglaševanje, hujšanje
Leto izida:2015
Založnik:N. Ploj
Izvor:[Maribor
PID:20.500.12556/DKUM-53830 Novo okno
UDK:366.636.2(043.2)
COBISS.SI-ID:19090198 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:WIPF9HWS
Datum objave v DKUM:14.10.2015
Število ogledov:1391
Število prenosov:188
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:UNFAIR COMMERCIAL PRACTISES IN THE FIELD OF ADVERTISING - CASE ANALYSIS
Opis:The research of this thesis are unfair commercial practices that are emerging in the field of advertising of dietary supplements. It is primarily focused on dietary supplements for weight loss that have become a major subject of marketing in today's world, where the number of overweight people is increasing. Skilled advertisers aim to sell a product, irrespective of whether it works or not. Many consumers make their purchase because of advertisements, since they successfully persuade and promise to improve well-being, weight loss, etc. The question is whether people are aware that dietary supplements are not medicines that prevent, treat or even cure various health problems. In the thesis some online and print advertisements that promote rapid weight loss with "miracle" food supplements for weight loss are analyzed. The results show the violation of many articles of Slovenian Advertising Code and thus mislead consumers.
Ključne besede:unfair commercial practices, advertising, dietary supplements, misleading advertising, weight loss


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici