| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:ZAGOTAVLJANJE KONKURENČNOSTI KOMERCIALNIH RADIJSKIH POSTAJ
Avtorji:Mestnik, Lucija (Avtor)
Welzer-Družovec, Tatjana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Mestnik_Lucija_2015.pdf (1,76 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Pričujoče delo najprej prikaže razvoj radiodifuzije v svetu in na Slovenskem. V tretjem poglavju je predstavljen radijski program, tako v vsebinskem kot v izvedbenem pogledu. Predstavljene so tehnike radijskega podajanja informacij, ustvarjalci radijskega programa, radijski stil in ne nazadnje značilnosti radijskega oglaševanja ter prednosti in slabosti le-tega. V nalogi so nato opisani zakoni in pravilniki, s katerimi država ureja področje radiodifuzije. Sledi delitev slovenskih radijskih postaj in podrobnejša predstavitev komercialnih radijskih postaj. Naloga nato preide na analizo. Predstavljeni sta obe najbolj poslušani komercialni radijski postaji v Mariboru – Radio City in Radio Center – ter primerjava med njima. Sledi analiza rezultatov anketnega vprašalnika, ki je bil razdeljen med 160 prebivalcev Maribora in okolice.
Ključne besede:radiodifuzija, radio, komercialne radijske postaje, radijski trg
Leto izida:2015
Založnik:L. Mestnik
Izvor:[Maribor
UDK:621.396.7:654.191043.2)
COBISS_ID:19279382 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:JPDJ5DNY
Število ogledov:639
Število prenosov:93
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:ENSURING COMPETITIVENESS OF COMMERCIAL RADIO STATIONS
Opis:The thesis shows the development of broadcasting in the world and in Slovenia. The third chapter presents the content and implementation of radio broadcasting. It presents the techniques of providing information, the creators of radio programmes, radio style, the characteristics of radio advertising as well as the pros and cons of it. The thesis also describes the laws and regulations which regulate the field of broadcasting. What follows is a division of Slovenian radio stations and a detailed presentation of commercial radio stations The analysis presents two most popular commercial radio stations in Maribor - Radio City and Radio Center - and makes a comparison between them. It is followed by the analysis of the results of a questionnaire which was distributed among 160 inhabitants of Maribor and its surroundings.
Ključne besede:broadcasting, radio, commercial radio station, radio market


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici