| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Model strategij nabavnega marketinga glede na tržno moč konkurence na nabavnem trgu
Avtorji:Iršič, Matjaž (Avtor)
Datoteke:URL http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-07N2I63C
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano (r6)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Za doseganje konkurenčne prednosti organizacije na njenem nabavnem trgu je potreben sistematični pristop k oblikovanju takih nabavnih strategij, ki bodo vsebovale sodobne vidike koncepcije marketinga v smislu uravnovešenega marketinga. V prispevku prikazujemo pomembnejše vidike teoretične raziskave s področja oblikovanja strategij nabavnega marketinga glede na tržno moč nabavne konkurence, pri čemer poudarjamo analizo kriterijev tržne moči in model nabavnih strategij, ki jih upoštevamo pri izdelavi multifaktorske modelske matrike.
Ključne besede:trženje, nabavni trg, konkurenca, trg, modeli strategij
Leto izida:1997
Založnik:Marketing magazin
Št. strani:str. 81-88
Številčenje:Let. 1, št. 1
UDK:658.8.012.12
COBISS_ID:3139356 Novo okno
ISSN pri članku:1408-1652
NUK URN:URN:SI:UM:DK:UHPSDMLI
Število ogledov:921
Število prenosov:32
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Akademija MM
Skrajšan naslov:Akad. MM
Založnik:Marketing magazin
ISSN:1408-1652
COBISS.SI-ID:65123840 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:In order to achieve a competitive advantage of organizations in their supply markets it should be revealed the systematic approach in establishing appropriate purchasing strategies which include current aspects of marketing concept and balanced marketing paradigm. The following contribution explains some significant aspects of theoretical research in shaping the strategies of purchasing marketing according to the market power of the competition in the supply market. In addition to this fact, the analysis of the market power criteria and the model of purchasing strategies which have taken into account in building multifactor modeling matrix, has been exposed.
Ključne besede:marketing, supply market, competition, market, strategy models


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici