| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Konkurenčni izzivi globalizacije trgov za slovenska podjetja
Avtorji:ID Jurše, Milan (Avtor)
Datoteke:URL http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-WHJHACJH
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Prispevek obravnava proces globaliziranja mednarodnih trgov in njegove vplive na menedžment mednarodnega marketinga. Najosnovnejša dogajanja na mednarodnih finančnih trgih opozarjajo na vse večjo medsebojno povezanost in odvisnost nacionalnih gospodarstev, imajo pa tudi neposreden vpliv na mednarodne trge in marketinške strategije podjetij v procesu izgrajevanja njihovih tržnih pozicij na izbranih trgih. V prispevku so nakazani možni vplivi globalizacije trgov na slovenska podjetja in zahtevani odzivi podjetij na proces globalizacije.
Ključne besede:trženje, mednarodno trženje, globalizacija, mednarodni trg, konkurenčnost, podjetja
Založnik:Marketing magazin
Leto izida:1998
Št. strani:str. 25-42
Številčenje:Let. 2, št. 3
PID:20.500.12556/DKUM-53296 Novo okno
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:4353052 Novo okno
ISSN pri članku:1408-1652
NUK URN:URN:SI:UM:DK:2BGHFJNH
Datum objave v DKUM:10.07.2015
Število ogledov:1764
Število prenosov:79
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Akademija MM
Skrajšan naslov:Akad. MM
Založnik:Marketing magazin
ISSN:1408-1652
COBISS.SI-ID:65123840 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Competitive challenges of market globalisation for Slovene companies
Opis:Paper discusses the globalization process in international markets and its implication for international marketing management. Recent development in international financial markets signal the increased interdependencies and interconnectedness of national economies and international markets, and directly affect also international markets and marketing strategies of firms in their effort to build desired market position in international markets. In the paper some influences of the globalisation of markets on the Slovene companies are presented and their possible marketing responses discussed.
Ključne besede:marketing, international marketing, globalization, international market, competitiveness, companies


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici