| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Can marketing resources contribute to company performance?
Avtorji:ID Milfelner, Borut (Avtor)
ID Gabrijan, Vladimir (Avtor)
ID Snoj, Boris (Avtor)
Datoteke:.pdf Organizacija_2008_Milfelner,_Gabrijan,_Snoj_Can_Marketing_Resources_Contribute_to_Company_Performance.pdf (949,34 KB)
MD5: 3491C44868C45F11182C39CFE4135B88
 
URL http://www.degruyter.com/view/j/orga.2008.41.issue-1/v10051-008-0001-y/v10051-008-0001-y.xml
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:The study investigates the relationships between market orientation, innovation resources, reputational resources, customer related capabilities, and distribution based assets, as well as their impact on market and financial performance. The results indicate that market orientation is indirectly related to a company's market and financial performance through other four marketing resources. Reputational resources have a positive impact on loyalty, market share, and sales volume, while the impact of innovation resources on market share and sales volume is rather indirect through customer loyalty. While the customer related capabilities significantly impact customer loyalty their impact on market share and sales volume can not be confirmed. On the other side the distribution based assets are weakly related to loyalty and market share and sales volume. General findings indicate that selected marketing resources impact financial performance indirectly through the creation of customer loyalty and directly through market share and sales volume.
Ključne besede:market orientation, innovation resources, reputational resources, customer related capabilities, distribution- based assets, organizational performance
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2008
Št. strani:str. 3-13
Številčenje:Letn. 41, št. 1
PID:20.500.12556/DKUM-52649 Novo okno
ISSN:1318-5454
UDK:339.138:005.13
COBISS.SI-ID:9414428 Novo okno
DOI:10.2478/v10051-008-0001-y Novo okno
ISSN pri članku:1318-5454
NUK URN:URN:SI:UM:DK:KW9HE1LJ
Datum objave v DKUM:10.07.2015
Število ogledov:1554
Število prenosov:443
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Organizacija : revija za management, informatiko in kadre
Skrajšan naslov:Organizacija
Založnik:Moderna organizacija
ISSN:1318-5454
COBISS.SI-ID:610909 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:10.07.2015

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Ali marketinški viri prispevajo k uspešnosti podjetij?
Opis:V raziskavi proučujemo povezavo med tržno naravnanostjo in inovacijskimi viri, viri ugleda, sposobnostmi povezanimi z odjemalci in premoženjem, ki temelji na dobaviteljih, kakor tudi njihov vpliv na tržno in finančno uspešnost. Rezultati razkrivajo, da je tržna naravnanost preko štirih obravnavanih marketinških virov posredno povezana s tržno in finančno uspešnostjo podjetij. Viri ugleda imajo pozitiven vpliv na zvestobo in tržne deleže ter obseg prodaje, medtem ko je vpliv inovacijskih virov na tržne deleže in obseg prodaje predvsem neposreden preko vpliva zvestobe odjemalcev. Sposobnosti povezane z odjemalci sicer pomembno vplivajo na zvestobo odjemalcev, vendar v raziskavi njihove povezave s tržnimi deleži in obsegi prodaje nismo potrdili. Premoženje, ki temelji na dobaviteljih je zgolj šibko povezano z obema kazalcema tržne uspešnosti (zvestobo, tržnimi deleži in obsegi prodaje). V splošnem ugotavljamo, da tržni deleži in obsegi prodaje na finančno uspešnost vplivajo neposredno, hkrati pa so tudi pomemben mediator pri posrednem vplivu zvestobe odjemalcev na finančno uspešnost.
Ključne besede:marketing, trženje, tržne raziskave, inovacije, inovacijski management, uspešnost, uspešnost poslovanja, poslovanje, poslovanje podjetja, podjetje


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Organizacija

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici