Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
The role of information for recognising business opportunities
Avtorji:
Lutar-Skerbinjek, Andreja
(Avtor)
Datoteke:
Organizacija_2008_Skerbinjek_The_Role_of_Information_for_Recognising_Business_Opportunities.pdf
(352,23 KB)
MD5: 0B2438B60C344A470E790C6E56734867
http://www.degruyter.com/view/j/orga.2008.41.issue-4/v10051-008-0016-4/v10051-008-0016-4.xml
Jezik:
Angleški jezik
Vrsta gradiva:
Znanstveno delo (r2)
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
For decision making and recognising business chances, managers need a lot of knowledge and information. They can get them on different ways. Vital part of information represents accounting information amongst which creditworthiness information of business partners and competitors has special role. They include information from annual reports and a lot of other information. Creditworthiness information could contain nonaccounting information, as well. The fastest and the cheapest way of getting information is on the Internet. Searching for information about different businesses on their internet pages could be a time-consuming work, so there are very useful data bases which contained information of majority of businesses in the country. On the Internet we could find quite a lot of such data basses, which contain more or less appropriate information. In this paper we discuss the importance of knowledge and information for recognising business chances and analysing appropriateness of accounting information, which can be obtained from five of the most widely used data bases which contain information about Slovene and Croatian businesses, for the estimation of creditworthiness of businesses.
Ključne besede:
logistics
,
marketing
,
internal integration
,
inter-functional relations
Leto izida:
2008
Št. strani:
str. 144-152
Številčenje:
št. 4, Letn. 41
ISSN:
1318-5454
UDK:
657.1
COBISS_ID:
9566748
DOI:
10.2478/v10051-008-0016-4
ISSN pri članku:
1318-5454
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:2CRRJ8PU
Število ogledov:
644
Število prenosov:
254
Metapodatki:
Področja:
Ostalo
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Gradivo je del revije
Naslov:
Organizacija
Založnik:
Fakulteta za organizacijske vede Univerze v Mariboru, Založba Moderna organizacija, Sciendo
ISSN:
1318-5454
COBISS.SI-ID:
610909
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
10.07.2015
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Naslov:
Pomen informacij za prepoznavanje poslovnih priložnosti
Opis:
Za odločanje in prepoznavanje poslovnih priložnosti potrebujejo managerji veliko znanja in informacij. Pridobijo jih lahko na različne načine. Pomemben del informacij predstavljajo računovodske informacije med katerimi imajo poseben pomen bonitetne informacije o poslovnih partnerjih in konkurentih. Zajemajo informacije iz letnih poročil in mnoge druge informacije. Bonitetne informacije lahko vključujejo tudi neračunovodske informacije. Najhitrejši in najcenejši način pridobivanja informacij je preko interneta. Iskanje informacij o podjetjih iz posameznih spletnih strani vsakega izmed proučevanih podjetij je lahko zelo zamudno, zato lahko koristno uporabimo baze podatkov, ki vključujejo podatke o večini podjetij v določeni državi. Na internetu lahko najdemo veliko število takšnih baz podatkov. Nekatere izmed njih vsebujejo bolj uporabne, druge pa manj uporabne informacije. V prispevku proučujemo pomen znanja in informacij za prepoznavanje poslovnih priložnosti in primerjalno analiziramo primernost računovodskih informacij vsebovanih v petih najbolj uporabljanih bazah podatkov z informacijami o slovenskih in hrvaških podjetjih za oceno bonitete podjetij.
Ključne besede:
računovodstvo
,
računovodske informacije
,
informacije
,
baze podatkov
,
podatki
Zbirka
To gradivo je del naslednjih zbirk del:
Organizacija
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj