| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Enhancing the effectiveness of training through information feedback : the case of Slovenias's public administration
Avtorji:Rodič, Blaž (Avtor)
Miglič, Gozdana (Avtor)
Vukovič, Goran (Avtor)
Završnik, Bruno (Avtor)
Leskovar, Robert (Avtor)
Datoteke:.pdf Organizacija_2009_Rodic_et_al._Enhancing_the_Effectiveness_of_Training_through_Information_Feedback_-_The_Case_of_Slovenia_s_Public_Admi.pdf (667,61 KB)
 
URL http://www.degruyter.com/view/j/orga.2009.42.issue-6/v10051-009-0018-x/v10051-009-0018-x.xml
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo (r2)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:After the fall of the Berlin wall, the public administrations in Central and Eastern European countries have had to adapt to an enormous number of changes in a relatively short time. Their civil servants are still facing a constantly changing regulatory framework which needs implementation and enforcement, as well as new demands from the growing private sector and the citizens. These challenges can only be met if the civil servants are highly qualified and constantly updating their qualifications. A sound system of in-service training is therefore crucial to keep the public servants on equal footing with the rapidly changing environment. The research presented in this paper analyzed the practices of training evaluation as an information feedback in a branch of Slovene state administration. We analyzed the attitudes of employees towards evaluation with the assumption that there probably are notable differences between the attitudes of public servants depending on their demographic qualities. The results of the research, that 414 public servants have participated in, show that the position in the hierarchy has the strongest influence on their attitude towards evaluation. Empirical data also show that most of the employees are willing to participate in a continuous and objective training evaluation, but the leading public servants are less involved in the evaluation than expected.
Ključne besede:civil servants, evaluation processes, information feedback, goal oriented systems, public administration, training, training effectiveness
Leto izida:2009
Št. strani:str. 211-221
Številčenje:št. 6, Letn. 42
ISSN:1318-5454
UDK:35
COBISS_ID:6554387 Povezava se odpre v novem oknu
DOI:10.2478/v10051-009-0018-x Povezava se odpre v novem oknu
ISSN pri članku:1318-5454
NUK URN:URN:SI:UM:DK:RLLLE67M
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:597
Število prenosov:30
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Organizacija
Založnik:Fakulteta za organizacijske vede Univerze v Mariboru, Založba Moderna organizacija, Sciendo
ISSN:1318-5454
COBISS.SI-ID:610909 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Izboljšanje učinkovitosti urjenja s pomočjo povratnih informacij : primer slovenske javne uprave
Opis:Po padcu berlinskega zidu so se javne uprave v srednji in vzhodni Evropi morale v zelo kratkem času prilagoditi mnogim spremembam. Njihovi javni uslužbenci so še vedno soočeni s stalno spreminjajočim se zakonodajnim okvirjem, ki ga je potrebno vpeljevati v prakso ter novimi zahtevami pravnih in fizičnih oseb. Javna uprava lahko odgovori na te izzive samo, če so njeni uslužbenci visoko kvalificirani in se njihova znanja stalno posodabljajo, za ustrezno prilagajanje kompetenc javnih uslužbencev hitro spreminjajočemu se okolju pa je potreben kvaliteten sistem urjenja na delovnem mestu. V pričujoči raziskavi smo analizirali prakse evalvacije izobraževanja kot vira povratnih informacij v delu slovenske javne uprave. Analizirali smo odnos zaposlenih do evalvacije z domnevo, da obstajajo opazne razlike med skupinami javnih uslužbencev z različnimi demografskimi lastnostmi. Rezultati raziskave, v kateri je sodelovalo 414 javnih uslužbencev so pokazali, da ima položaj v hierarhiji najmočnejši vpliv na njihov odnos do evalvacije. Empirični podatki so pokazali tudi, da je večina zaposlenih pripravljena sodelovati v kontinuirani in objektivni evalvaciji izobraževanja, vendar pa se vodstveni javni uslužbenci manj ukvarjajo z evalvacijo, kot smo pričakovali.
Ključne besede:javni uslužbenci, evalvacijski procesi, povratne informacije, ciljno orientirani sistemi, javna uprava, urjenje, učinkovitost urjenja


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Organizacija

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici