| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Success factors in new financial services development
Avtorji:Nekrep, Mojca (Avtor)
Datoteke:URL http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-GYDZ2NC2
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano (r6)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V članku proučujemo uspešnost razvoja novih finančnih storitev v odvisnosti od razvojnega procesa in vplivnih dejavnikov: trženjska sinergija, kakovost novih finančnih storitev, značilnosti trga, organizacijska kultura in znanje. Rezultati raziskave, ki smo jo izvedli na vzorcu finančnih institucij v Sloveniji, kažejo, da je uspešnost inovacijskih aktivnosti najmočneje odvisna od uvedbe novih storitev na trg in od značilnosti slovenskega finančnega trga. Za uspešnost pa so pomembni tudi dejavniki organizacijska kultura znanje in trženjska sinergija.
Ključne besede:inovacije, inovativnost, modeli, finančne ustanove, finance, storitve, Slovenija
Leto izida:2009
Založnik:Društvo ekonomistov Maribor
Št. strani:str. 30-39
Številčenje:Letn. 55, št. 5/6
UDK:336.051/.055(497.4):005.342
COBISS_ID:10068252 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN pri članku:0547-3101
NUK URN:URN:SI:UM:DK:KKJ9WAUD
Število ogledov:350
Število prenosov:17
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Naše gospodarstvo
Skrajšan naslov:Naše gospod.
Založnik:Ekonomsko-poslovna fakulteta Univerze v Mariboru, Društvo ekonomistov Maribor, Ekonomski center Maribor, Sciendo
ISSN:0547-3101
COBISS.SI-ID:751364 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Dejavniki uspeha pri razvoju novih finančnih storitev
Opis:In this paper the success of new financial services development and the relationship between success, development process and influencing factors is discussed: the marketing synergy, quality of services, market characteristics, organizational culture and knowledge. The results of the study based on a sample of financial institutions in Slovenia show that launching is the stage in development process with the most important influence on service success. The most important factor for the service success is the marketplace and its characteristics. The organizational culture, knowledge and marketing synergy are also important for the success of new financial services.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici