| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Bodoči učitelji in poznavanje (ne)varnosti na spletu
Avtorji:Bratina, Tomaž (Avtor)
Datoteke:.pdf Revija_za_elementarno_izobrazevanje_2012_Bratina_Bodoci_ucitelji_in_poznavanje_(ne)varnosti_na_spletu.pdf (163,73 KB)
MD5: 8DEA0108D07E1C514DDB53A1AC8487C7
 
URL http://rei.pef.um.si/images/Izdaje_revije/2012/2012_05_st_4_revija.pdf
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo (r2)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Uporaba sodobnih oblik posredovanja učnih vsebin izkorišča možnosti, ki jih ponuja IKT. Komponente IKT, vezane na posredovanje učnih vsebin, uporabljajo računalniška omrežja oziroma splet. Od učiteljev in učencev zato uporaba sodobnih oblik posredovanja učnih vsebin zahteva določeno znanje, ki ni neposredno povezano z učno vsebino. Gre za znanje, povezano z odgovorno in varno uporabo spletnih storitev. Spletne storitve v času študija najpogosteje predstavljajo sistemi za posredovanje in upravljanje z učnimi vsebinami, vendar te niso edine. Varna in odgovorna raba spletnih storitev sodi v okvir digitalnih kompetenc in enako tudi varno obnašanje na spletu. Zmotno je namreč prepričanje, da zgolj poznavanje dela s spletnimi sistemi pomeni tudi njihovo varno uporabo. Varna uporaba spletnih storitev razen digitalne kompetentnosti uporabnika zahteva tudi zavedanje in poznavanje nevarnosti, ki jih delo na spletu prinaša. V članku predstavljamo, kako študenti, bodoči učitelji, poznajo in se zavedajo nevarnosti na spletu.
Ključne besede:izobraževanje učiteljev, digitalna varnost, digitalne kompetence, učne vsebine, IKT, informacijsko-komunikacijska tehnologija
Leto izida:2012
Št. strani:str. 57-71
Številčenje:št. 4, Letn. 5
ISSN:1855-4431
UDK:37.091.64:004
COBISS_ID:19584776 Novo okno
ISSN pri članku:1855-4431
NUK URN:URN:SI:UM:DK:TEGZC6WE
Število ogledov:1054
Število prenosov:112
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Revija za elementarno izobraževanje
Založnik:Univerzitetna založba Univerze v Mariboru, Pedagoška fakulteta Univerze v Mariboru, Pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem
ISSN:1855-4431
COBISS.SI-ID:239555072 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:10.07.2015

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Future teachers´ knowledge on internet safety (risks)
Opis:The modern way of delivering learning materials makes use of the advantages provided by ICT. ICT components which are related to the distribution of learning materials use computer networks or World Wide Web. Consequently, the teacher and the student alike need to possess certain knowledge which is not related to the subject matter itself. The knowledge in question regards a responsible and safe usage of online services. During their studies, students most commonly use online services through Learning Contents Management Systems, though this is not the only way. A responsible and safe usage of web applications is an essential part of one's digital competences, which comprise, among other things, also safe behaviour online. A common belief that knowing how to work with specific online services automatically implies safe usage of the latter is wrong. The only foundation for a safe and responsible usage of online services is being aware of the risks and possessing adequate knowledge on the possible threats. This article discusses the level of knowledge and awareness of the possible threats in using the Internet in students - future teachers.
Ključne besede:teacher education, digital security, digital competences, learning contents, ICT


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Revija za elementarno izobraževanje

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici