| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Virtual laboratory in chemistry : experimental study of understanding, reproduction and application of acquired knowledge of subject's chemical content
Avtorji:ID Rizman Herga, Nataša (Avtor)
ID Dinevski, Dejan (Avtor)
Datoteke:.pdf Organizacija_2012_Herga,_Dinevski_Virtual_Laboratory_in_Chemistry_-_Experimental_Study_of_Understanding,_Reproduction_and_Application_of.pdf (1,06 MB)
MD5: 3226150B3AA58FDE6B8C6B2FE6522165
 
URL http://www.degruyter.com/view/j/orga.2012.45.issue-3/v10051-012-0011-7/v10051-012-0011-7.xml
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Traditional teaching does not often allow very active involvement of pupils in class. In chemistry and natural sciences in general experimental and laboratory work is one of the most effective methods for acquiring knowledge. Experimental work can also be exercised using virtual world. Virtual laboratory offers some important advantages. Understanding chemistry involves the ability of cognitive comprehension on three levels: the macroscopic level, the symbolic level and the level of particles where the virtual laboratory can be an effective tool. On this basis a didactic experiment was performed in order to verify the effectiveness of virtual laboratory from pupils' knowledge point of view. The experiment involved seventh grade pupils (N = 38). Furthermore, we tried to answer the question whether the learning results of pupils, according to the experimental design of classes using a virtual laboratory, are better than results gained through teaching classical science classes without visualization tools. The research of the didactic experiment carried out on a relatively small, pilot sample of pupils has shown that acquiring knowledge is more effective when using the virtual laboratory instead of classical teaching (in the case when classical approach does not include visualization elements crucial for learning and understanding chemistry).
Ključne besede:virtual laboratory, science, chemical and visual literacy, knowledge
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2012
Št. strani:str. 108-116
Številčenje:Letn. 45, št. 3
PID:20.500.12556/DKUM-52168 Novo okno
ISSN:1318-5454
UDK:37.091.33-027.22:542
COBISS.SI-ID:262329088 Novo okno
DOI:10.2478/v10051-012-0011-7 Novo okno
ISSN pri članku:1318-5454
NUK URN:URN:SI:UM:DK:YSNVJUUK
Datum objave v DKUM:10.07.2015
Število ogledov:1576
Število prenosov:244
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Organizacija : revija za management, informatiko in kadre
Skrajšan naslov:Organizacija
Založnik:Moderna organizacija
ISSN:1318-5454
COBISS.SI-ID:610909 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:10.07.2015

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Virtualni laboratorij pri pouku kemije : eksperimentalna študija razumevanja, reprodukcije in uporabe osvojenega znanja
Opis:Tradicionalni pouk pogosto ne omogoča aktivnejše vloge učenca pri pouku. V kemiji in naravoslovnih vedah nasploh je eks­perimentalno in laboratorijsko delo eno izmed najučinkovitejših metod za pridobivanje znanja. Eksperimentalno delo lahko izvajamo tudi v virtualnem svetu. Virtualni laboratorij prinaša nekatere pomembne prednosti. Razumevanje kemije vključuje sposobnost razmišljanja na treh nivojih: makroskopskem nivoju, simbolnem nivoju in nivoju delcev, kjer kot učinkovito orodje lahko uporabimo virtualni laboratorij. Na tej osnovi smo izvedli didaktični eksperiment, da bi preverili učinkovitost uporabe virtualnega laboratorija, in sicer z vidika znanja učencev. V eksperiment so bili vključeni učenci 7. razreda (N = 38). Ob tem smo si zastavili vprašanje, ali so učni rezultati učencev po eksperimentalni zasnovi pouka z virtualnim laboratorijem boljši kot pouk naravoslovja brez vizualizacijskih elementov. Rezultati didaktičnega eksperimenta so pokazali, da je z vidika osvajanja znanja uporaba virtualnega laboratorija učinkovitejša kot pouk, kjer niso vključeni vizualizacijski elementi, ki so ključni pri učenju in razumevanju kemije.
Ključne besede:naravoslovje, kemija, metodika pouka, didaktika, praktični pouk, šolski laboratoriji, eksperimentalna kemija


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Organizacija

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici