| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Towards understanding collaborative learning in the social media environment
Avtorji:Kljajić Borštnar, Mirjana (Avtor)
Datoteke:.pdf RAZ_Kljajic_Borstnar_Mirjana_2012.pdf (950,24 KB)
MD5: DCCB562CC07B3F4609B4F0EDC412DB13
 
URL http://www.degruyter.com/view/j/orga.2012.45.issue-3/v10051-012-0010-8/v10051-012-0010-8.xml
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo (r2)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:‘Social media’, ‘Web 2.0’, ‘collaborative learning’ and user co-creation are just some of the terms that describe changes in the role of information and communication technology (ICT) in business, private life and society. The changing face of ICT has finally brought about the fulfilment of the term ‘Information Society’ and made an important impact on many fields of research, including collaborative learning. The effective use of ICT in support of group collaboration has been researched and discussed. The effectiveness was attributed to systematically organized and facilitated processes. Nevertheless, the results are not always better when group support systems (GSS) are used in comparison to face-to-face work. In contrast to the well-organized GSS-supported learning process, the social media environment is non-structured, rule-free and even chaotic. In this paper, we research the possibilities of eliciting group knowledge in the group-learning process in a social media environment. A total of 24 students assigned into three groups participated in the three-week long study. Their task was to solve a given research topic by solely using an unfamiliar social media environment and to present their findings after three weeks. Students were observed in their natural learning environment (school, home, the Flowr virtual environment), and their attitudes on collaborative work using social media tools were measured with a questionnaire at the end of the study. The results suggest that non-structured social media environment stimulates self-management of the group. Some insights into trust, motivation and conflicts in the collaborative problem solving are discussed.
Ključne besede:social networks, collaborative problem solving, learning
Leto izida:2012
Št. strani:str. 100-107
Številčenje:št. 3, Letn. 45
ISSN:1318-5454
UDK:004.7:316.472.4
COBISS_ID:7020563 Novo okno
DOI:10.2478/v10051-012-0010-8 Novo okno
ISSN pri članku:1318-5454
NUK URN:URN:SI:UM:DK:NEJLXWVV
Število ogledov:1274
Število prenosov:283
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del zbornika

Naslov:Education in information society
COBISS.SI-ID:7020307 Novo okno

Gradivo je del revije

Naslov:Organizacija
Založnik:Fakulteta za organizacijske vede Univerze v Mariboru, Založba Moderna organizacija, Sciendo
ISSN:1318-5454
COBISS.SI-ID:610909 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:10.07.2015

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Prispevek k razumevanju sodelovalnega učenja v okolju družabnih omrežij
Opis:Družabna omrežja, Splet 2.0, sodelovalno učenje in uporabniško soustvarjanje so le nekateri pojmi, ki opisujejo spremembo vloge informacijske in komunikacijske tehnologije (IKT) v poslovnem svetu, privatnem življenju in družbi. Spremembe v IKT so dokončno oblikovale, že dolgo tako poimenovano, informacijsko družbo in so pomembno vplivale tudi na mnoga razisko­valna področja, na primer na sodelovalno reševanje problemov. O učinkovitosti sistemov za podporo skupinskemu delu se je v preteklosti že razpravljalo. Večinoma je bila pripisana sistematično organiziranemu in vodenemu procesu, čeravno rezul­tati niso vedno govorili v prid skupine. Za razliko od dobro organiziranih sistemov za podporo skupinskemu delu, je okolje družabnih omrežij nestrukturirano, brez pravil in celo kaotično. V prispevku raziskujemo možnosti za pridobivanje znanja skupine v procesu sodelovalnega učenja z uporabo družabnih omrežij. V ta namen smo analizirali tri tedne trajajočo študijo, v kateri je sodelovalo 24 študentov, razdeljenih v tri skupine. Njihova naloga je bila raziskati postavljen problem s pomočjo njim nepoznanega družabnega omrežja in predstaviti izsledke raziskave. Študenti so nalogo opravljali v naravnem študijskem okolju (v učilnici, na spletu in doma). Njihova mnenja, o sodelovalnem reševanju problema s pomočjo družabnega omrežja, so bila zbrana s pomočjo vprašalnika. Rezultati kažejo, da nestrukturirano okolje brez vodenja stimulira samo-organiziranost udeležencev. Pridobili smo nova spoznanja o zaupanju, motivaciji in konfliktih v sodelovalnem reševanju problemov.
Ključne besede:družabna omrežja, socialna omrežja, sodelovalno reševanje problemov, učenje


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Organizacija

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici