Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Comparative analysis of collaborative and simulation based learning in the management environment
Avtorji:
ID
Kljajić Borštnar, Mirjana
(Avtor)
Datoteke:
Organizacija_2012_Kljajic_Borstnar_Comparative_analysis_of_collaborative_and_simulation_based_learning_in_the_management_environment.pdf
(325,88 KB)
MD5: 59E2AE081428B6A475AA9F91BD3DFEC8
http://www.degruyter.com/view/j/orga.2012.45.issue-5/v10051-012-0024-2/v10051-012-0024-2.xml
Jezik:
Angleški jezik
Vrsta gradiva:
Znanstveno delo
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:
Purpose of the study is to compare two different approaches to the collaborative problem solving one in a highly controlled laboratory experiment: Optimisation of business politics using business simulator at different experimental condition which reflect different feedback information structure and one in a collaborative environment of the social media, characterised by non-structured, rule-free and even chaotic feedback information. Comparative analyses of participant’s opinion who participate in experiments have been considered in order to find common characteristics relevant for group/collaborative problem solving. Based on these findings a general explanatory causal loop model of collaborative learning during problem solving was built.
Ključne besede:
group decision support
,
information structure
,
collaborative learning
,
simulation model
Status publikacije:
Objavljeno
Verzija publikacije:
Objavljena publikacija
Leto izida:
2012
Št. strani:
str. 236-245
Številčenje:
Letn. 45, št. 5
PID:
20.500.12556/DKUM-52146
ISSN:
1318-5454
UDK:
004.94
COBISS.SI-ID:
7069715
DOI:
10.2478/v10051-012-0024-2
ISSN pri članku:
1318-5454
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:RFINUIEW
Datum objave v DKUM:
10.07.2015
Število ogledov:
1557
Število prenosov:
385
Metapodatki:
Področja:
Ostalo
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Gradivo je del zbornika
Naslov:
Recent advances in systems, decision making, collaborative work and learning
COBISS.SI-ID:
7068947
Gradivo je del revije
Naslov:
Organizacija : revija za management, informatiko in kadre
Skrajšan naslov:
Organizacija
Založnik:
Moderna organizacija
ISSN:
1318-5454
COBISS.SI-ID:
610909
Gradivo je financirano iz projekta
Financer:
ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:
P5-0018
Naslov:
Sistemi za podporo odločanju v elektronskem poslovanju
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
10.07.2015
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Naslov:
Primerjalna analiza sodelovalnega učenja, podprtega s simulacijskimi modeli v sistemih upravljanja
Opis:
Namen raziskave je primerjati različna pristopa k skupinskemu reševanju problemov, enega v strogo nadzorovanem laboratorijskem posksu (optimizacija poslovne strategije z uporabo poslovnega simulatorja pri različnih poskusnih pogojih) ter durgega v sodelovalnem okolju družabnih omrežij, za katerega sta značilna odsotnost pravil ter nestrukturirana povratna informacija. Primerjalna analiza mnenj udeležencev, ki so sodelovali v obeh poskusih, je bila opravljena z namenom identifikacije splošnih značilnosti, ki vplivajo na sodelovalno reševanje problemov. Na podlagi izsledkov primerjalne analize smo razvili splošen vzročno posledični model, ki pojasnjuje sodelovalno učenje v procesu reševanja problema.
Ključne besede:
podpora skupinskega odločanja
,
struktura informacije
,
sodelovalno učenje
,
simulacijski model
Zbirka
To gradivo je del naslednjih zbirk del:
Organizacija
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj