| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Key customers : how to manage them profitably
Avtorji:McDonald, Malcolm (Avtor)
Rogers, Beth (Avtor)
Woodburn, Diana (Avtor)
Datoteke:URL http://www.bh.com/marketing
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Učbenik za višje in visoke šole (j3)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Ključne besede:potrošnik, zadovoljstvo, strategija trženja, trg, marketing, trženje, komercialno poslovanje, management, uspešnost poslovanja, vodstveno računovodstvo, kupci, ponudba, spremembe, perspektive, kritika, strategija, uporabniki, tržno planiranje, organiziranost, pospeševanje prodaje, poslovno sodelovanje, poslovni proces, partnerstvo, poslovni odnosi, vrednotenje, meritve, dobiček, donos, verige, management, manager, računovodske informacije, vodenje, predvidevanje, prihodnost, cilj, sposobnosti, učbeniki, priročniki, primeri, case study
Leto izida:2000
Založnik:Butterworth-Heinemann
Št. strani:XXII, 320 str.
Izvor:Oxford (UK) [etc.]
UDK:658.89(075.4/.8)(035):339.186/.187
COBISS_ID:5457180 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:QMZT6OS0
Število ogledov:667
Število prenosov:54
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici