| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Marketing and competition in the information age : proceedings of the 28th EMAC Conference, May 11-14, 1999, Humboldt University Berlin
Avtorji:Hildebrandt, Lutz (Urednik)
Annacker, Dirk (Urednik)
Klapper, Daniel (Urednik)
Datoteke:URL http://www.wiwi.hu-berlin.de/emac99
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Zbornik (z)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Ključne besede:marketing, trženje, tržne raziskave, konkurenca, konkurenčnost, poslovna strategija, potrošnik, kupci, vedenje, psihologija potrošnika, čustva, odločanje, poslovne odločitve, kupoprodaja, ponudba, verige, medkulturna komunikacija, dežele, informacijska družba, informacijska tehnologija, informacije, internacionalizacija, prodaja na drobno, blagovne znamke, modeli, modeliranje, mediji, posvetovanja, zborniki
Leto izida:1999
Založnik:[Humboldt-Universität]
Št. strani:236 str.
Izvor:Berlin
ISBN:3-00-004187-7
UDK:339.137/.138(063):681.324
COBISS_ID:5091100 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:N7CJ9HQ0
Število ogledov:444
Število prenosov:21
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici