| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Development, validity and reliability of perceived service quality in retail banking and its relationship with perceived value and customer satisfaction
Avtorji:Selinšek, Aleksandra (Avtor)
Snoj, Boris (Avtor)
Datoteke:URL http://www.fm-kp.si/zalozba/ISSN/1581-6311/8_187-205.pdf
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano (r6)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Ključne besede:perceived quality, perceived value, satisfaction, retail banking services
Leto izida:2010
Založnik:Faculty of management
Št. strani:str. 187-205
Številčenje:Vol. 8, no. 2
UDK:336.71:005.6
COBISS_ID:3616983 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN pri članku:1581-6311
NUK URN:URN:SI:UM:DK:UWML3BL7
Število ogledov:484
Število prenosov:29
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Managing global transitions
Založnik:Faculty of management
ISSN:1581-6311
COBISS.SI-ID:123432192 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:zaznana kakovost, zaznana vrednost, zadovoljstvo, bančništvo


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici