| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:EKSPERIMENTALNA ANALIZA AKTIVNIH ZAVORNIH SISTEMOV OSEBNIH VOZIL
Avtorji:Bernad, Darjan (Avtor)
Šraml, Matjaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Bernad_Darjan_2015.pdf (2,34 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
Opis:Povzetek Varnost avtomobila, aktivna in pasivna, postajata vse bolj pomembna za uporabnike motornih vozil kot tudi za ostale udeležence v prometu. Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in praktični del. Opisano je nekaj o samem razvoju aktivnih zavornih sistemov. V praktičnem delu diplomskega dela bo prikazan vpliv različnih zavornih sistemov na samo zavorno pot vozila. Cilj naloge je pokazati voznikom, kakšen vpliv na zavorno pot imajo obrabljene pnevmatike, zimske pnevmatike v letnem času, pnevmatike višjega cenovnega razreda ter pnevmatike nižjega cenovnega razreda. Vse pnevmatike bodo preizkušene z uporabo zavornih sistemov z in brez ABS sistema.
Ključne besede:zavorni sistemi, aktivna varnost vozila, ABS, testiranje
Leto izida:2015
Založnik:[D. Bernad]
Izvor:Maribor
UDK:629.331.02-592(043.2)
COBISS_ID:19187222 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:YPAZZF4G
Število ogledov:582
Število prenosov:182
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FG
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:EXPERIMENTAL ANALYSIS OF PEROSNAL VEHICLES ACTIVE BRAKING SYSTEMS
Opis:Basic Car safety, both active and passive, is becoming increasingly important for drivers as well as other road users. This thesis is divided into two parts; theoretical and practical. First the development of active braking systems is described. In the practical part of the thesis, the impact of different braking systems on vehicle stopping distances will be presented. The goal of the thesis is to show drivers the impact that worn tires, winter tires, high-end/low-end tires etc. have on braking distances. All tires will be tested with and without the use of Antilock Braking Systems (ABS).
Ključne besede:braking systems, active safety of the vehicle, Anti-lock Braking Systems (ABS), testing


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici