| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:VLOGA STAROSTNIKOV V SODOBNIH MEDIJIH
Avtorji:Behin, Petra (Avtor)
Košir, Suzana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Behin_Petra_2015.pdf (1,12 MB)
MD5: 95507D1F8FC63AA074E2E57D0BD4EE88
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Izhodišče diplomske naloge je teoretični del, v katerem smo se osredotočili na staranje prebivalstva v svetu, Evropi in Sloveniji, tj. družb povsod v razvitem svetu, saj bodo v prihodnosti prevladovale generacije starejših ljudi. Prav te generacije spadajo v potrošniško družbo, ki da veliko nase, skrbi za svoje zdravje in svoj videz. Na množično potrošnjo pa vplivajo predvsem mediji ter oglaševanje izdelkov in storitev. V luči tega smo v empiričnem delu naloge izvedli raziskavo, ki je temeljila na dveh delih. V prvem delu raziskave smo proučevali sodobne medije oz. pogostost in način pojavljanja starostnikov v medijih. V drugem delu raziskave je sodelovalo 50 anonimnih anketiranih starostnikov, ki so izrazili svoja stališča do sodobnih medijev in o tem, ali so dovolj zastopani v medijih. Namen diplomske naloge je bil ugotoviti, kakšno vlogo imajo starostniki v sodobnih medijih in kako le-ti zaznavajo svojo vlogo v njih. Diplomska naloga je zaključena z ugotovitvijo, da imajo starostniki vedno večjo vlogo kot potrošniki, vendar v sodobnih medijih tega ni zaznati, saj se trg, proizvajalci in ponudniki dobrin premalo obračajo k starejšim potrošnikom.
Ključne besede:staranje prebivalstva, starostniki, gerontologija, potrošniška družba, oglaševanje, sodobni mediji
Leto izida:2015
Založnik:[P. Behin]
Izvor:Maribor
UDK:316.346.32-053.9(043.2)
COBISS_ID:21575432 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:BRN6XSIT
Število ogledov:889
Število prenosov:193
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:THE ROLE OF ELDERLY IN CONTEMPORARY MEDIA
Opis:The starting point of the diploma thesis is a theoretical part in which the focus is made on the ageing population in the world, in Europe and Slovenia, i.e. the societies across the developed world, since the generations of elderly people will prevail in the future. These are the generations that belong to the consumer society that pays great attention to its personal appearance, cares about its health and looks. The mass consumption is primarily affected by the media and advertising of the products and services. In the light of this, a two-part study was conducted in the empirical part of the diploma thesis. In the first part of the study, the contemporary media, respectively the frequency and mode of occurrence of elder people represented in the media have been examined. The second part of the study involved 50 anonymous interviewed elderly who expressed their point of views on the contemporary media and whether they are sufficiently represented in the media. The purpose of the diploma thesis was to determine the role of elderly people in the contemporary media and how they perceive their role in the media. The conclusion to the diploma thesis is that the elderly people play their increasing role as consumers, yet this is not observed in the contemporary media as the market, the producers and the suppliers of goods insufficiently address the elderly consumers.
Ključne besede:population ageing, elderly, gerontology, consumer society, advertising, contemporary media


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici