| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:IGRAJMO SE GLEDALIŠČE: ŠTUDIJA PRIMERA
Avtorji:ID Vratarič, Vitomir (Avtor)
ID Šinko, Sabina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Vrataric_Vitomir_2015.pdf (4,12 MB)
MD5: 5CDCEA19DC0680255A94987263B409B1
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Namen diplomske naloge je poiskati in v praksi preizkusiti metode, s katerimi bi lahko izboljšali sproščenost otrok pri javnem nastopanju preko gledališke dejavnosti. Zanima nas tudi ozaveščanje otroške gledališke igre in kako se preleviti v vlogo. Uporabili smo študijo primera, deskriptivno ter akcijsko metodo pedagoškega raziskovanja. Podatke smo pridobili s pomočjo analiz praktičnega dela z otroki. V treh letih je v raziskavi sodelovalo 71 otrok. 35 otrok je sodelovalo v projektu, v katerem sta bila vključena dva razreda drugošolcev. Ostali so sodelovali pri izbirnem predmetu Igrajmo se gledališče. V skladu z raziskovalnimi vprašanji smo ugotovili, da se otroci bolje odzivajo na metode, ki so drugačne od tistih, ki jih sicer uporabljamo v tradicionalni gledališki vzgoji.
Ključne besede:gledališče, gledališka vzgoja, gledališka pedagogika, igra, ustvarjalnost, improvizacija
Kraj izida:Maribor
Založnik:[V. Vratarič]
Leto izida:2015
PID:20.500.12556/DKUM-48368 Novo okno
UDK:792(043.2)
COBISS.SI-ID:21490440 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:730Y7YJE
Datum objave v DKUM:23.02.2016
Število ogledov:2398
Število prenosov:276
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:LET'S PLAY THEATRE:CASE STUDY
Opis:The purpose of the thesis is to find methods which would improve the relaxation of children in public speaking through theater activities, and to test them in practice. We are also interested in raising awareness of theater play for kids and how to play a character. We used a case study, descriptive and action methods of pedagogical research. Data were obtained through analysis of practical work with children. 71 children participated in the study in the period of three years. 35 children participated in the project in which two classes of second grade students were involved. Other participated in the elective course “Play the theater.” According to the research questions, we found that children respond better to methods that are different from those used in traditional theater education otherwise.
Ključne besede:theater, theater education, theater pedagogy, play, creativity, improvisation


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici