SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:RAZVOJ TEHNIKE IGRANJA IN POUČEVANJA CITER V UČBENIKIH SLOVENSKIH AVTORJEV OD LETA 1900 DO SODOBNOSTI
Avtorji:Kseneman, Tina (Avtor)
Weiss, Jernej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Kseneman_Tina_2015.pdf (1,20 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V magistrski nalogi smo obravnavali razvoj tehnike igranja in poučevanja citer v slovenskih učbenikih od leta 1900 do sodobnosti, pri čemer smo učbenike obravnavali glede na posamezno tehnično prvino in glede na posameznega avtorja ter obseg in način obravnave določene tehnične prvine, saj avtorji dajejo različne poudarke pri enakih obravnavanih vsebinah in smo poiskali podobnosti in razlike. Ugotovili smo, da že prvi učbenik podrobno obravnava večino tehničnih prvin, na katere dajejo poudarek tudi sodobnejši avtorji učbenikov, na drugi strani pa starejši učbeniki ne vsebujejo sodobnejših tehnik igranja, ki so se v poučevanje citer dodale v zadnjih nekaj letih. Hkrati pa smo ugotovili, da učbeniki, ne glede na leto izdaje, enake tehnične prvine obravnavajo na podoben način in med posameznimi avtorji ni bistvenih razlik. Z izvedeno raziskavo smo ugotovili prepoznavnost slovenskih učbenikov za citre med učitelji in profesorji citer, praktično uporabnost in pogostost uporabe ter prednjačenje poučevanja standardne uglasitve na citrah.
Ključne besede:citre, tehnične prvine, učbenik, terminologija, učni načrt za citre
Leto izida:2015
Založnik:[T. Kseneman]
Izvor:Maribor
UDK:37.091.3:780.615(043.2)
COBISS_ID:21535752 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:403
Število prenosov:110
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:SLOVENIAN CONTRIBUTION TO TEXTBOOKS ON ZITHER TEACHING AND PLAYING TEHNIQUE FROM 1900 UNTIL TODAY
Opis:In master’s degree we are discussing zither playing and teaching techniques in Slovenian textbooks from 1900 until now. Individual techniques are going to be discussed according to the author and the extent of proceedings, because authors have been making differences between discussing the same theoretical matter thus the similarities and deviations are going to be extracted and thoroughly compared. We have found out that the first zither textbook in comparison to the modern ones is talking about same playing techniques, although the old ones do not contain modern playing techniques. There are no fundamental differences between older textbooks and the modern ones. The empirical part of the research is based on usage and recognition of individual textbooks, their usage frequency, and more often teaching standard tunefulness.
Ključne besede:zither, technicall skills, textbook, teminology, zither curriculum


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici