| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:VLOGA KOMPETENC VZGOJITELJEV PREDŠOLSKIH OTROK PRI IZVAJANJU GIBALNIH DEJAVNOSTI
Avtorji:Davidovski, Deborah (Avtor)
Marinšek, Miha (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Davidovski_Deborah_2015.pdf (1,71 MB)
MD5: D07A3DD1B46ACBE8045FF2CBAD49147A
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V magistrskem delu smo najprej osvetlili pojem kakovosti v vrtcu, podrobneje smo predstavili razloge za namen ugotavljanja in zagotavljanja kakovosti ter razčlenili ravni ter področja kakovosti. Dotaknili smo se tudi nekaterih kazalcev kakovosti za izvajanje gibalnih dejavnosti ter podrobneje opredelili pojem kompetenc, ki smo jih v nadaljevanju razvrstili po ravneh. Teoretični del zaključujemo z oblikami nadaljnjega izobraževanja v smeri razvijanja kompetenc za delo s predšolskimi otroki. V empiričnem delu smo se osredotočili na specifične kompetence za izvajanje gibalnih dejavnosti v vrtcu. Namen raziskave je bil ugotoviti nivo trenutne in željene usposobljenosti ter raziskati morebitni obstoj razlik med ocenami gibalno specifičnih kompetenc z vidika pomembnosti, trenutne usposobljenosti in željene usposobljenosti. Razlike z vidika trenutne in željene usposobljenosti za področje gibanja smo preverjali glede na dolžino delovne dobe, strokovni naziv, delovno mesto, starostno skupino otrok ter izobrazbo. Rezultati kažejo, da so strokovni delavci različno usposobljeni za načrtovanje, izvajanje in vrednotenje dela na gibalnem področju ter da si želijo dvigniti nivo znanj. Ugotovili smo tudi, da se mlajši delavci s krajšo delovno dobo ter nazivom mentor počutijo bolj kompetentni, prav tako tisti vzgojitelji, ki prihajajo iz kombiniranih skupin. Pri ugotavljanju razlik glede na strokovno izobrazbo pa se je izkazalo, da z vidika trenutne usposobljenosti za gibalne dejavnosti ni razlik med strokovnimi delavci različne strokovne izobrazbe.
Ključne besede:predšolska vzgoja, kakovost, kazalci kakovosti, gibanje, specifične kompetence
Leto izida:2015
Založnik:[D. Davidovski]
Izvor:Maribor
UDK:373.2.011.3-051:796.012(043.2)
COBISS_ID:21512712 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:DLVSFZKW
Število ogledov:1200
Število prenosov:177
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:THE ROLE OF THE COMPETENCIES OF A PRE-SCHOOL CHILDREN CHILDCARE WORKER IN IMPLEMENTING PHYSICAL ACTIVITIES
Opis:This master's thesis initially defines quality in kindergartens, gives a detailed description of reasons for defining and ensuring quality and analyses the levels and fields of quality. It also determines some quality indicators for implementing movement activities and defines in detail competences, which were later on classified according to levels. The final part of the theoretical part includes forms of further education aimed at the development of competences for working with pre-school children. The empirical part focuses on specific competences for implementing movement activities in kindergartens. The purpose of the survey was to define the level of actual and desired competency and to examine possibly existing differences between the assessments of movement related specific competences from the point of view of the importance, current competency and desired competency. The differences between current and desired competency in the field of movement were examined based on the duration of working period, professional title, workplace, children’s age group and education. The results show that professionals’ competency varies in relation to planning, implementing and evaluating work in the field of movement and that they want to raise their level of knowledge. We also established that younger employees with shorter working period and with professional title “mentor” as well as those childcare workers who work in combined groups feel more competent. The assessment of differences in relation to professional education proved that from the point of view of movement activities there are no differences among employees with different professional education.
Ključne besede:pre-school education, quality, quality indicators, movement, specific competences.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici