SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:IZBOLJŠANJE MANAGEMENTSKEGA VODENJA V JAVNEM ZAVODU SPLOŠNE BOLNIŠNICE MURSKA SOBOTA
Avtorji:Maček, Ines (Avtor)
Potočan, Vojko (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Macek_Ines_2015.pdf (2,58 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Za magistrsko nalogo z naslovom Izboljšanje managementskega vodenja v javnem zavodu Splošne bolnišnice Murska Sobota smo se odločili, ker menimo, da uspešnost javnega zavoda ni odvisna samo od spretnega vodstva, ampak predvsem od dobrega sodelovanja in komuniciranja na različnih organizacijskih ravneh javnega zavoda. Zaposleni v javnem zavodu morajo nenehno sodelovati in komunicirati med seboj in tudi s svojimi nadrejenimi, le-ti pa morajo tesno sodelovati z vodstvom. Javni zavod brez komuniciranja in medsebojnega sodelovanja ne more obstajati, zato je pomembno, da se vsi zaposleni, vodje ter vodstvo tega zavedajo in med seboj sodelujejo. V kolikor je sodelovanje in komuniciranje med zaposlenimi in vodstvom dobro, so dobri tudi rezultati dela in poslovanja. S komuniciranjem izmenjujemo informacije, znanje in izkušnje, zato je eden izmed najpomembnejših dejavnikov uspešnost. Dobro komuniciranje pozitivno vpliva na vodenje oziroma obratno, zato morajo zaposleni v javnem zavodu čim več komunicirati in sodelovati. Samo tako bo prišlo do verižnega prenosa informacij, znanja in, kaj je najpomembnejše za vsak javni zdravstveni zavod, prenosa izkušenj. Komuniciranje in reševanje konfliktov v javnih zavodih je bilo včasih vsaj na pogled enostavno. V današnjem času procesu komuniciranja posvečamo več pozornosti. Zaposleni imajo različna mnenja ter načine dela, kar lahko privede do različnih situacij, kjer je skoraj nemogoče vse uskladiti, zato se morajo vodje oddelkov ter vodstvo neprestano truditi, da zadovoljijo potrebe zaposlenih in s tem povezano komuniciranje znotraj delovnih timov. Večina svojega časa preživimo na delovnem mestu, zato je še toliko bolj pomembno, da je komuniciranje in vodenje pravilno in pozitivno. Če je komuniciranje tako vertikalno kot horizontalno dobro, zaposleni, vodje ter vodstvo lažje opravljajo svoje delo in lažje prihaja do napredka pri delu, kar je v zdravstvu še kako pomembno. V javnem zdravstvenem zavodu je pravilno komuniciranje na vseh ravneh zelo pomembno, ker je od tega dostikrat odvisno življenje ter zdravje prebivalstva. Javni zavod Splošne bolnišnice Murska Sobota je lansko poslovno leto zaključil boljše v primerjavi s poslovanjem ostalih regionalnih bolnišnic v Sloveniji, zato predvidevamo, da vodstvo, vodje ter zaposleni med seboj dobro sodelujejo. Ima pa javni zavod Splošne bolnišnice Murska Sobota glede na raziskavo še nekaj težav, ki jih lahko z nekaj spremembami reši in tudi izboljša zadovoljstvo strank ter poslovanje. Ugotavljamo, da je komuniciranje in sodelovanje med oddelki, zaposlenimi in vodstvom ključnega pomena za uspešno vodenje. Prav tako ugotavljamo, da uspešno vodenje prinaša pozitivno poslovanje oziroma v našem primeru zadovoljstvo strank, ki je ključnega pomena za vsak javni zavod. Če hoče Splošna bolnišnica Murska Sobota biti uspešna, se mora bolj osredotočiti na medsebojno komuniciranje, razumevanje ter predvsem sodelovanje. V raziskavi smo ugotovili več pomanjkljivosti, ki jih mora javni zavod Splošna bolnišnica Murska Sobota odpraviti, da bo poslovala še uspešnejše. Ena izmed teh, ki jo posebej izpostavljamo, je premalo komuniciranja preko osebnega stika, katero prinaša prednosti pri prenašanju znanja in izkušenj, z njim lahko dosežemo večjo raven zaupanja in medsebojnega sodelovanja. V raziskavi smo še ugotovili, da se ne posluša in ne upošteva mnenj zaposlenih. Glede na to, da so zaposleni tisti, ki najbolje vidijo potek dela, smatramo, da vodje in vodstvo morajo upoštevati mnenja zaposlenih in jih tudi k takšnemu načinu dela spodbujati. Raziskava je vsebovala tudi štiri intervjuje (vodstvo zavoda), ki smo jih podrobno analizirali in ugotovili, da vodstvo Splošne bolnišnice Murska Sobota dela v dobri smeri, se zaveda svojih preprek in nevarnosti in vidi tudi svoje priložnosti. V teoretičnem delu magistrske naloge smo predstavili management zdravstvenih organizacij.
Ključne besede:management zdravstvenih organizacij, kakovost dela v zdravstvu, vodenje, komuniciranje, vloga komuniciranja pri vodenju.
Leto izida:2015
Založnik:[I. Maček]
Izvor:Maribor
UDK:005
COBISS_ID:12108060 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:580
Število prenosov:105
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:THE IMPROVEMENT OF MANAGEMENT LEADERSHIP AT THE PUBLIC INSTITUTION OF MURSKA SOBOTA GENERAL HOSPITAL
Opis:We have decided to write a Master’s thesis with the title Improvement of managerial leadership in the public institution of Murska Sobota General Hospital based on the opinion that the success of a public institution depends not only skilful leadership, but primarily on good cooperation and communication at different organisational levels of the public institution. Employees in a public institution must constantly work together and communicate with each other as well as their superiors, who must work closely with the management. A public institution cannot exist without communication and interaction, which is why it is important that all employees, their direct superiors and executives are aware of this and cooperate. A successful collaboration between employees and management leads to good business results. Information exchange, knowledge and experiences are expressed through communication, thus making it one of the most important success factors. Effective communication has a positive impact on management, just as bad communication skills can have a negative one, which is why employees in a public institution should be encouraged to communicate and cooperate as much as possible. This is the only way that leads to sharing information, knowledge and, most importantly in any public health institution, transferring experience. Communication and conflict management in public institutions used to at least appear simple. Nowadays, we devote more attention to the process of communication. Employees do not always share the same ideas and work differently, which can lead to a variety of situations where it is almost impossible to find common ground. Department heads and executives must therefore constantly strive to meet the needs of their employees and ensure a quality communication flow within work teams. We spend most of our time in the workplace, making it even more important that all communication and management is carried out correctly and positively. Simultaneously effective vertical and horizontal communication makes it easier for employees, their direct superiors and executives to carry out tasks and leads to work progress which is, especially in public healthcare, of crucial importance. Proper communication on all levels is important in a public health care institution as it directly affects public lives and health. By comparing business results in other regional hospitals in Slovenia, we realised that Murska Sobota General Hospital completed the last financial year better, indicating a high level of cooperation between management and employees. The public institution of Murska Sobota General Hospital does still face some problems according to the survey which we carried out; however, they are easily manageable by the implementation of some changes that will improve customer satisfaction as well as business results. We find that communication and cooperation between departments, employees and management is crucial for successful management. We also note that successful management brings positive results or, in our case, customer satisfaction, which is of vital importance to any public institution. In order to ensure success, Murska Sobota General Hospital needs to focus more on mutual communication, understanding, and above all cooperation. In our research, we have found a number of shortcomings which must be resolved by the public institution of Murska Sobota General Hospital in order to maximise business success. A particularly exposed drawback is the lack of communication through personal contact, which can bring advantages in terms of transferring knowledge and experience and can ensure a higher level of trust and mutual cooperation. The research also shows that employees often are not heard and their views are not taken into account.
Ključne besede:management of health organisations, quality of work in health care, management, communication, the role of communication in management


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici