| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:TRŽENJE TELEGRAMA NA SLOVENSKEM TRŽIŠČU
Avtorji:Bosnić, Mirjana (Avtor)
Šprajc, Polona (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Bosnic_Mirjana_2015.pdf (1,23 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:V diplomskem delu smo se osredotočili na trženje telegrama ob rojstvu otroka, in sicer v kontekstu mladega podjetja, ki namerava vstopiti na slovenski trg s tovrstno dejavnostjo. S pomočjo teoretičnega pregleda in raziskave trga želimo pomagati podjetju, saj želi prenoviti omenjeno storitev tako, da bo ta dobila povsem novo podobo in vplivala na večjo konkurenčnost in prepoznavnost telegrama. V prvem delu diplomskega dela ponudimo teoretični pregled poglavitnih trženjskih konceptov in pregled razvoja trženja, s poudarkom na trženjskem načinu razmišljanja v 21. stoletju. V drugem delu gre za empirično raziskovanje problema, pri tem je poglavitni namen raziskave mnenje ljudi, zato je bila metoda dela namenjena zbiranju informacij v čim širšem krogu, kar je bilo doseženo s spletno anketo. Analiza temelji na 118 izpolnjenih anketnih vprašalnikih. Rezultati raziskave so služili za oblikovanje priporočil in smernic pri trženju telegrama ob rojstvu otroka. Na podlagi ugotovitev raziskave smo ugotovili, da je telegram najbolj razširjen med kupci ženskega spola. Kar zadeva mnenje kupcev o storitvi, smo ugotovili, da približno ena tretjina anketirancev meni, da gre pri pošiljanju telegrama za lepo darilo mamici in novorojenčku in da gre za zelo lepo tradicijo. Pri raziskavi trga smo ugotovili, da je Pošta Slovenije vsekakor nevaren konkurent, saj praktično ne potrebuje reklame, ker je ljudem vcepljena v podzavest. Podjetje mora tako vlagati v aktivnosti za povečanje prepoznavnosti podjetja in natančno preučiti ponudbo Pošte Slovenije. Glede na hiter razvoj informacijske družbe in uporabe interneta za spletno nakupovanje zna biti digitalizacija naročanja poglavitna konkurenčna prednost podjetja. Obenem smo ugotovili, da potrošniki ne naročajo telegrama prek mobilne aplikacije.
Ključne besede:trženje, temelji tržni koncepti, telegram ob rojstvu otroka, tržna raziskava, spletno nakupovanje
Leto izida:2015
Izvor:Maribor
COBISS_ID:7445011 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:8TEW1NZ9
Število ogledov:465
Število prenosov:83
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:MARKETING OF THE TELEGRAM ON THE SLOVENIAN MARKET
Opis:In this thesis, we focus on marketing of telegramming at childbirth in the context of a young company which plans to enter the Slovenian market with this activity. With the aid of the theoretical overview and market research, we want to help the company as it seeks to renew the service with a new brand image, enhanced competitiveness, and visibility of the telegram. In the first part of the thesis we offer a theoretical overview of the main marketing concepts and an overview of the development of marketing, with an emphasis on marketing way of thinking in the 21st century. The second part is an empirical exploration of the problem, with the primary aim of the study being the opinions of consumers. Therefore the research method was aimed at collecting information as widely as possible, which was achieved through an online survey. The analysis is based on 118 completed questionnaires. Results of the survey were used to develop recommendations and guidelines in the marketing of the telegram at childbirth. Based on findings of the survey, we found that the greatest prevalence of use of telegrams prevailed with female consumers. As for the opinion of the users of the service, we found that about one-third of respondents believe that sending a telegram is a nice gift for new mothers and that it is a very nice tradition. During the market research we found that Pošta Slovenije is definitely a dangerous competitor that requires virtually no advertising, because people it is embedded in the people’s subconscious. The company must thus invest in activities to increase the visibility of the company and carefully examine the assortment of Pošta Slovenije. Given the rapid development of the information society and use of the Internet for online shopping, the digitization of procurement represents a competitive advantage. At the same time, we found that consumers do not yet order telegrams via mobile applications.
Ključne besede:marketing, basic marketing concepts, telegram at childbirth, market research, online shopping


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici