| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:USE OF GAMIFICATION IN EVERYDAY LIFE
Avtorji:Filip, Ana (Avtor)
Verber, Domen (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Filip_Ana_2015.pdf (2,84 MB)
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Gamification is the use of game-designed elements and techniques in non-game related context. It is a relatively new concept that can be used in education, business, and in everyday life.The thesis presents different aspects of gamification use in everyday life. The author of the work has sought to explore how many people and to what extent they know the concept of gamification, what they think about it and whether they agree that such a concept gives positive results in various fields. This study included the fields of: education, healthy living and marketing.
Ključne besede:gamification, user experience design, user engagement
Leto izida:2015
Založnik:A. Filip
Izvor:[Maribor
UDK:316.77:004.7(043.2)
COBISS_ID:19067670 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:LOUII8OS
Število ogledov:775
Število prenosov:95
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:UPORABA IGRIFIKACIJE V VSAKDANJEM ŽIVLJENJU
Opis:Igrifikacija je uporaba game-designed elementa in tehnike v vsebini, ki niso igre in je relativno nov koncept, ki se uporablja v izobraževanju, poslovanju in tudi v vsakdanjem življenju. V magistrskem delu so predstavljeni različni aspekti uporabe igrifikacije v vsakdanjem življenju. Avtorica dela je poskušala raziskati koliko ljudi in v kolikšni meri pozna koncept igrifikacije, kaj mislijo o njem in ali se strinjajo da takšen koncept daje pozitivne rezultate v različnih sferah. V raziskavo so bile vključene sfere: izobraževanja, zdraveg življenja in poslovna sfera.
Ključne besede:igrifikacija, oblikovalec uporabniške izkušnje, udeležba uporabnikov


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici