| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:USE OF GAMIFICATION IN EVERYDAY LIFE
Avtorji:ID Filip, Ana (Avtor)
ID Verber, Domen (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Filip_Ana_2015.pdf (2,84 MB)
MD5: 7B79685CF9CB256AD6D5C6980C24C94F
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Gamification is the use of game-designed elements and techniques in non-game related context. It is a relatively new concept that can be used in education, business, and in everyday life.The thesis presents different aspects of gamification use in everyday life. The author of the work has sought to explore how many people and to what extent they know the concept of gamification, what they think about it and whether they agree that such a concept gives positive results in various fields. This study included the fields of: education, healthy living and marketing.
Ključne besede:gamification, user experience design, user engagement
Kraj izida:[Maribor
Založnik:A. Filip
Leto izida:2015
PID:20.500.12556/DKUM-48173 Novo okno
UDK:316.77:004.7(043.2)
COBISS.SI-ID:19067670 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:LOUII8OS
Datum objave v DKUM:05.06.2015
Število ogledov:1727
Število prenosov:208
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:UPORABA IGRIFIKACIJE V VSAKDANJEM ŽIVLJENJU
Opis:Igrifikacija je uporaba game-designed elementa in tehnike v vsebini, ki niso igre in je relativno nov koncept, ki se uporablja v izobraževanju, poslovanju in tudi v vsakdanjem življenju. V magistrskem delu so predstavljeni različni aspekti uporabe igrifikacije v vsakdanjem življenju. Avtorica dela je poskušala raziskati koliko ljudi in v kolikšni meri pozna koncept igrifikacije, kaj mislijo o njem in ali se strinjajo da takšen koncept daje pozitivne rezultate v različnih sferah. V raziskavo so bile vključene sfere: izobraževanja, zdraveg življenja in poslovna sfera.
Ključne besede:igrifikacija, oblikovalec uporabniške izkušnje, udeležba uporabnikov


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici