| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:SPOLNI STEREOTIPI V RADIJSKIH OGLASIH NA RADIU ROGLA
Avtorji:Bezget, Špela (Avtor)
Valh Lopert, Alenka (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Bezget_Spela_2015.pdf (1,57 MB)
MD5: 670DD66CB488824B870BC8B2390A9DD3
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Množični mediji predstavljajo velik del našega vsakdanjega življenja in tako hote ali nehote ustvarjajo določeno podobo o ženskah in moških. Magistrsko delo predstavlja rezultat opravljene analize na področju radijskih oglasov na Radiu Rogla. Predmet raziskave je področje spolnih stereotipov. Opravili smo pregled literature, na podlagi katere smo raziskali področje oglaševanja, množičnih medijev, spolnih vlog ter radia. Ugotovitve o analiziranih radijskih oglasih so pokazale, da v večini radijskih oglasov prevladujejo moški – nastopajo v več oglasih, v posameznih oglasih je uporabljenih več različnih moških glasov, večkrat preberejo slogan in podobno. Prav tako smo podali smernice za nadaljnje delo oz. predloge za širitev raziskave na druga področja (druge radijske postaje, drug oz. daljši časovni okvir ... itd.).
Ključne besede:radio, radijski oglas, Radio Rogla, spolni stereotipi
Leto izida:2015
Založnik:Š. Bezget
Izvor:[Maribor
UDK:659.127(043.2)
COBISS_ID:19105046 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:4GJ1884K
Število ogledov:1399
Število prenosov:114
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:GENDER STEREOTYPES IN RADIO ADVERTISEMENTS ON RADIO ROGLA
Opis:Mass media is a big part of our everyday life and so it, intentionally or unintentionally, creates a certain image of men and women. This Master Thesis is a result of an analysis conducted in the field of radio advertisements at Radio Rogla. The subject of this research is the field of gender stereotypes. We conducted a literature review, based on which we researched the field of advertising, mass media, gender roles and radio. The findings of the analyzed radio advertisements have shown that men dominate in most of the radio advertisements – they appear in more advertisements, several different male voices appear in certain advertisements, they are more often the ones to read the slogan et cetera. We also gave guidelines for further work or suggestions to expand this research into other fields (other radio stations, other or longer time frame etc.).
Ključne besede:radio, radio advertisement, Radio Rogla, gender stereotypes


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici