| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:POMEN DOBREGA INTERNEGA KOMUNICIRANJA ZA PODJETJE
Avtorji:Kurnik, Urška (Avtor)
Šprajc, Polona (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Kurnik_Urska_2015.pdf (896,87 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Vsi ljudje komuniciramo. Besedno, nebesedno, še molk je komunikacija. Interno komuniciranje postaja vedno bolj pomemben pojem v vsakem podjetju. Je eden ključnih generatorjev organizacijskega vzdušja in njegov cilj je ohraniti zdrave in pozitivne odnose med zaposlenimi in s tem dvigniti raven delovanja podjetja. Če je cilj izpolnjen, rezultati posameznega delovnega dne pozitivno vplivajo tudi na delovanje podjetja. Predpostavljali smo, da se v manjših in srednjih podjetjih tega premalo zavedajo. Interno komuniciranje je kompleksen proces, ki terja nenehno pozornost vseh zaposlenih (od vodstva, do zadnjega delavca v podjetju) in katerega izboljšanje se nikoli ne konča. Uspeh podjetja je predvsem odvisen od zaposlenih in vodstvo/vodja se mora tega zavedati. Zaposlenim je potrebno prisluhniti in zbrati negativne in pozitivne informacije ter jih primerno obdelati in morebiti uporabiti v želji po izboljšanju delovanja podjetja.
Ključne besede:komuniciranje, interno komuniciranje, informacija- sporočilo, organizacijsko komuniciranje
Leto izida:2015
Izvor:Maribor
COBISS_ID:7469331 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:0RI38XM5
Število ogledov:952
Število prenosov:85
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:MEANING OF GOOD INTERNAL COMMUNICATION FOR COMPANY
Opis:All the people are communicating. Verbally, nonverbal, even silence is communication. Internal communication is becoming more and more importand in each company- organisation. Internal communication is one of the key generator of organisationally atmosphere and his goal is to preserved healthy relations among employees and consequently raise level of the company's operations. If goal is fulfiled than results of individual working day also have positive effect on company's operations. We presume that in outfit (company) and fairly company they don't aware enough of it. Internal communication is complicated process which demand constantly attention of all employees (from management to the last employee in company) and demand improvement all the time. Company success is being depend from employees and management should be aware of it. Employees should be hear and superiors need to gather negative informacitions and pass mark and process them appropriately then possibly use them in thirst for the improvement of company's operations.
Ključne besede:communication, internal communication, information- message, communication in organizations


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici