| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:SAMOREGULACIJA UČENJA GEOGRAFIJE V OSNOVNI ŠOLI
Avtorji:Knez, Sara (Avtor)
Konečnik Kotnik, Eva (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Knez_Sara_2015.pdf (814,11 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Diplomsko delo predstavlja značilnosti samoregulacijskega učenja s poudarkom na strategijah za samoregulacijsko učenje, načinih učenja geografije in vlogi učitelja geografije. Podatki za raziskavo so bili pridobljeni z anketiranjem osnovnošolcev ter z intervjuvanjem osnovnošolskih profesorjev geografije. Raziskava je pokazala razlike glede na starost in spol učencev v uporabi strategij za samoregulacijo učenja ter samem načinu učenja geografije. Nadalje je bilo ugotovljeno, da je za izboljšanje samoregulacijskega učenja potrebno razvijati področja, ki zadevajo akademsko samopodobo učencev, iskanje pomoči pri kompetentnih osebah, samostojno iskanje informacij in uporabo virov, aktivne oblike učenja, strategije za učinkovito učenje ter načrtovanje in organizacijo učenja.
Ključne besede:samoregulacijsko učenje, dejavniki samoregulacijskega učenja, strategije za samoregulacijo učenja, kognitivne in metakognitivne strategije, načini učenja geografije, vloga učitelja
Leto izida:2015
Založnik:[S. Knez]
Izvor:Maribor
UDK:37.091.21:91(043.2)
COBISS_ID:21632264 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:NKVRNLBQ
Število ogledov:1175
Število prenosov:120
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:SELF-REGULATED LEARNING OF GEOGRAPHY IN ELEMENTARY SCHOOL
Opis:The thesis presents the characteristics of self-regulated learning, with special attention devoted to the strategies of self-regulated learning, approaches to learning geography and the role of the geography teacher. The research data was acquired through surveying primary school pupils and interviewing primary school geography teachers. The results pointed to certain differences in the use of strategies of self-regulated learning and learning geography in terms of the pupil's age and gender. The results also suggested that self-regulated learning can be improved by developing the areas of academic self-concept, seeking help from competent persons, searching information and using relevant sources independently, performing active learning, employing strategies for effective learning, planning and organising the learning process.
Ključne besede:self-regulated learning, factors of self-regulated learning, strategies for self-regulation of learning, cognitive and metacognitive strategies, approaches to learning geography, role of the teacher


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici