| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:VODENJE IZMENIČNEGA MOTORJA V POGONSKEM SISTEMU HIBRIDNEGA VOZILA Z UPORABO FPGA
Avtorji:Hari, Jernej (Avtor)
Rodič, Miran (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Gotlih, Karl (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Hari_Jernej_2015.pdf (6,35 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V magistrskem delu je opisano načrtovanje in vodenje razsmernika za pogon trifaznega sinhronskega stroja s trajnimi magneti. Opisani so posamezni deli pretvornika, tako strojni kot programski. V opisu strojnega dela je predstavljena konstrukcija enosmerne zbiralke, hladilnega telesa, ohišja in elektronike. V opisu programskega dela je izvedeno vodenje sinhronskega stroja s pomočjo direktne navorne metode, implementirane na FPGA vezju. Osnova regulacije navora je dvonivojska histereza. S pomočjo direktne navorne metode dosežemo visoko odzivnost navora. Pomanjkljivost te metode predstavlja nekontrolirano število preklopov. Delovanje algoritma vodenja je bilo preizkušeno na eksperimentalnem sistemu, kjer je kot breme deloval po hitrosti voden elektromotor.
Ključne besede:sinhronski stroj s trajnimi magneti, vodenje, direktno vodenje po navoru, FPGA, močnostna elektronika, hlajenje
Leto izida:2015
Založnik:J. Hari
Izvor:[Maribor
UDK:621.313.32:621.314(043.2)
COBISS_ID:19042326 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:NV4RZS9K
Število ogledov:869
Število prenosov:71
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:CONTROL OF AC MOTOR IN THE HYBRID VEHICLE DRIVETRAIN USING FPGA
Opis:Design and control of the inverter, used in the three phase synchronous machine drive is presented in the master thesis. Separate parts of the inverter, hardware as well as software parts, are presented. In the description of the hardware the presentation of DC-link construction, cooling bodies, housing and electronics are given. In the software description control of the synchronous machine with permanent magnets is executed using the Direct Torque Control method and applied on the FPGA circuit. The basis of the torque control is a two-level hysteresis. With the use of Direct Torque Control a high dynamics of torque approach is achieved. The disadvantage of this method is the frequency of switching, which is hard to control. The algorithm performance was tested on the experimental system, where a speed controlled motor acted as a dynamic load.
Ključne besede:permanent magnet synchronous motor, control, direct torque control, FPGA, power electronics, cooling


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici