| Naslov: | ZAZNAVE UČENCEV 8. RAZREDA O VPLIVU IKT NA UČENJE ANGLEŠČINE |
|---|
| Avtorji: | ID Veber, Katja (Avtor) ID Jurančič, Klementina Penelope (Mentor) Več o mentorju...  ID Kukovec, Melita (Komentor) |
| Datoteke: | MAG_Veber_Katja_2015.pdf (734,92 KB) MD5: 25FAAE796751D61850A946F07F19623E
|
|---|
| Jezik: | Slovenski jezik |
|---|
| Vrsta gradiva: | Magistrsko delo/naloga |
|---|
| Tipologija: | 2.09 - Magistrsko delo |
|---|
| Organizacija: | FF - Filozofska fakulteta
|
|---|
| Opis: | Magistrsko delo z naslovom Zaznave učencev 8. razreda o vplivu IKT na učenje angleščine v teoretičnem delu ponuja pregled razvoja poučevanja angleščine kot tujega jezika in predstavlja dosedanja spoznanja o uporabi informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT) pri pouku angleščine. Opredelili smo pojme, kot sta npr. IKT in računalniško podprto učenje jezika, ter opisali uporabo pripomočkov, kot so urejevalniki besedil, blogi in programska oprema za pošiljanje sporočil kot primere uporabe IKT za učenje angleščine. V empiričnem delu smo s pomočjo rezultatov analize anketnega vprašalnika predstavili zaznave učencev o uporabi IKT za učenje angleščine v šolskem okolju in zunaj njega ter pričakovanja o količini priložnosti za aktivno uporabo IKT pri pouku angleščine. Ugotovili smo, da v šolah, ki so bile vključene v raziskavo, IKT uporabljajo zgolj kot nadomestilo za tradicionalno tablo in grafoskop. Učenci imajo pozitiven odnos do IKT in smatrajo, da imajo visoko razvito računalniško pismenost, prav tako pa si pri učenju angleščine želijo uporabljati več IKT. Največjo prednost takšnega učenja učenci vidijo v popestritvi učnih ur in preprostem dostopanju do izvirnih besedil. Čas, ki ga učitelji porabijo za pripravo na uporabo, je po mnenju učencev velika pomanjkljivost pri vključevanju IKT v pouk angleščine. Raziskava je pokazala, da imajo učenci, ki več prostega časa namenijo izvajanjem dejavnosti v angleščini z uporabo IKT, tudi višje ocene. |
|---|
| Ključne besede: | informacijsko-komunikacijska tehnologija (IKT), računalniško podprto učenje angleščine, motivacija, IKT in angleščina izven pouka |
|---|
| Kraj izida: | Maribor |
|---|
| Založnik: | [K. Veber] |
|---|
| Leto izida: | 2015 |
|---|
| PID: | 20.500.12556/DKUM-47772  |
|---|
| UDK: | 37.091.64:004:811.111(043.2) |
|---|
| COBISS.SI-ID: | 21345032  |
|---|
| NUK URN: | URN:SI:UM:DK:IRR3Q32S |
|---|
| Datum objave v DKUM: | 06.05.2015 |
|---|
| Število ogledov: | 2580 |
|---|
| Število prenosov: | 257 |
|---|
| Metapodatki: |  |
|---|
| Področja: | FF
|
|---|
|
:
|
Kopiraj citat |
|---|
| | | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
|---|
| Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
|---|
| Objavi na: |  |
|---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |