| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:ANALIZA KOMUNIKACIJSKE KAMPANJE "10 LET, 10 DPD PRESENEČENJ"
Avtorji:Rozman, Laura (Avtor)
Plenković, Mario (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Tomažič, Tina (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Rozman_Laura_2015.pdf (2,15 MB)
MD5: E8FFF979B5E7AC81EA053BE47FF7301E
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Podjetja se danes srečujejo tako z globalno gospodarsko krizo kot tudi močno konkurenco. Prav zaradi tega vedno znova iščejo načine kako biti boljši od konkurence in prepoznavnejši pri potrošnikih. Tega se zaveda tudi podjetje DPD, na katerem pravzaprav temelji naše magistrsko delo. V magistrskem delu se ukvarjamo s kampanjo »10 let, 10 DPD presenečenj!«, ki jo je podjetje pripravilo ob praznovanju desete obletnice delovanja. Teoretični del se nanaša na podrobnejšo razlago določenih pojmov, ki so ključni za razumevanje raziskovalnega dela, v raziskovalnem delu pa smo se poglobili v analizo prej omenjene študije primera.  
Ključne besede:Komunikacijska kampanja, komunikacijski kanali, odnosi z javnostmi, oglaševanje, študija primera, »10 let, 10 DPD presenečenj«
Leto izida:2015
Založnik:L. Rozman
Izvor:[Maribor
UDK:316.77:347.777(043.2)
COBISS_ID:19100694 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:AYCNHBT6
Število ogledov:1254
Število prenosov:105
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of communication campaign »10 years, 10 DPD surprises«
Opis:Companies today are faced with the global economic crisis and severe competition, forcing them to search continually for new ways to beat the competition and gain better visibility with consumers. The company DPD – the focus of this master’s thesis – is well aware of this. This master’s thesis deals with the campaign entitled “10 years, 10 DPD surprises!”, which the company organised to mark its 10th anniversary. The theoretical section includes detailed definitions of specific terms essential for understanding the empirical section, while the empirical section focuses on the abovementioned case study. In the final section and the conclusion, we describe our findings and confirm the hypotheses proposed in the introductory pages.
Ključne besede:Communication campaign, communication channels, public relations, advertising, case study, “10 years, 10 DPD surprises”


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici