| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:ANALIZA INTEGRIRANE PRAKSE S PODROČJA PLESNE VZGOJE NA PREDŠOLSKI STOPNJI
Avtorji:Kladnik, Sanja (Avtor)
Ilić, Olivera (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Kladnik_Sanja_2014.pdf (945,92 KB)
MD5: D7DAB02F1BD7C677C4F47A22AC9E36A4
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Diplomsko delo obravnava področje plesne vzgoje na predšolski stopnji in je sestavljeno z dveh delov. Prvi del predstavlja teorija, ki opredeljuje vzgojno področje plesne vzgoje, značilnosti tega in vpliv, ki ga plesna vzgoja povzroča na gibalni in plesni razvoj predšolskega otroka. V sklop razvoja teh dveh področij so vključene zakonitosti psihofizičnega razvoja pri gibalnih dejavnostih in dejavniki, ki vplivajo na gibalni in plesni razvoj. V delu je predstavljen tudi razvoj plesne sposobnosti ali plesnosti. Prav tako delo obravnava pomen spodbud in metod, ki vplivajo na razvoj plesnosti. Navedene in opisane so vrste gibalno-plesnih dejavnosti, vzgojna načela, oblike in metode dela, ki se jih poslužujemo pri plesni vzgoji. Pomemben del zajema načrtovanje vzgojnega dela na področju plesne vzgoje, v sklopu katerega se delo dotika kurikuluma za vrtce, kateri služi kot temelji dokument pri delu s predšolskimi otroki. Obravnavane so tudi teme, kot so načrtovalna obdobja na področju plesne vzgoje, dnevno načrtovanje priprav dejavnosti in metodični postopki. Podrobneje je v delo vključena tudi analiza vzgojnega dela s področja plesne vzgoje, ki je teoretično izhodišče za empirični del diplomskega dela. Teorijo diplomskega dela sklepa predstavitev študija predšolske vzgoje, ciljev, ki jih študentje morajo doseči tekom študija, praktičnega usposabljanja študentov in kompetenc, ki si jih študentje pridobijo ob zaključku študija predšolske vzgoje na Pedagoški fakulteti v Mariboru. Drugi, empirični, del diplomskega dela skozi posamezne dnevne priprave in analize dela, pridobljene na integrirani praksi, predstavlja vzgojno delo s področja plesa. V tem delu je moč opaziti dosego cilja, osvojitev plesne dramatizacije Janko in Metka, s pomočjo postopnih in sistematičnih priprav. Eksperimentalno skupino, vključeno v delo, predstavlja 21 otrok vrtca Borisa Pečeta, enote Bresternica, starih od tri do šest let.
Ključne besede:Ples, plesna vzgoja, plesnost, vrste gibalno-plesnih dejavnosti, metode in oblike dela, načrtovanje plesnih dejavnosti, analize plesnih dejavnosti, študij predšolske vzgoje.
Leto izida:2014
Založnik:[S. Kladnik]
Izvor:Maribor
UDK:373.2:793.3:378.016(043.2)
COBISS_ID:21163272 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:HUS6DUC8
Število ogledov:1063
Število prenosov:218
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:THE ANALYSIS OF THE INTEGRATED PRACTICE IN THE FIELD OF DANCE EDUCATION AT THE PRESCHOOL LEVEL
Opis:The diploma thesis deals with the area of dance education at the preschool level and consists of two parts. The first part represents the theory, which defines the educational area of dance education, its characteristics and the impact of the dance education on motoric and dance development of the preschool child. The development of these two areas includes the legality of psychophysical development in motoric activities and the factors that affect motoric and dance development. The thesis presents the development of the dance skills or the danceability. It also discusses the importance of incentives and methods that affect the development of the danceability. The types of motoric and dance activities, the educational principles, the forms and the methods of work we use at dance education are also listed and described. An important part covers the planning of the educational work in the field of dance education and it concerns the kindergarten curriculum, which serves as a base for work with pre-school children. The topics such as planning period in the field of dance education, daily planning of activities in lesson plans and methodical procedures are also discussed. The analysis of the educational work in the field of dance education, which is the theoretical starting point for the empirical part of the thesis, is discussed in greater detail. The thesis concludes with the presentation of the study of early childhood education, the objectives which must be achieved during the study, the practical training and competence which must be acquired at the end of the study of early childhood education at the Faculty of Education in Maribor. The empirical part of the thesis represents the educational work in the field of dance with the individual lesson plans and the work analysis from the integrated practice. With the gradual and systematic preparations we managed to reach our aim which was to ensure that the children acquire the dance dramatisation of Hansel and Gretel. The experimental group included 21 children, aged from three to six years, from the kindergarten Boris Peče, unit Bresternica.
Ključne besede:Dance, dance education, danceability, types of motoric and dance activities, methods and forms of work, planning of dance activities, analysis of dance activities, study of early childhood education.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici