| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:IZBOLJŠANJE UPORABNIŠKE IZKUŠNJE V TRGOVINAH
Avtorji:Ramljak, Goran (Avtor)
Verber, Domen (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Ramljak_Goran_2014.pdf (5,02 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Glavni cilj magistrske naloge je raziskati področje uporabniške izkušnje na splošno in še posebej v maloprodajni industriji. Magistrsko delo temeljito raziskuje nove tehnologije in študije primerov njihove uporabe. Glede na široko področje raziskovanja, smo se osredotočili na sodobne brezžične tehnologije, kot je Bluetooth LE. V okviru raziskave, smo preučiti tudi mentalne modele kupcev, ki lahko pomembno vplivajo na uporabo novih tehnologij. Naša osnovna hipoteza je, da bo uporaba novih tehnologij izboljšajo uporabniško izkušnjo v trgovinah in da bodo uporabniki lahko učinkoviteje porabili svoj čas v trgovini. • H1: Vedenje uporabnikov v javnih prostorih (trgovinah) je odvisno od podatkov v fizičnih in elektronski okoljih, ki ga obkrožajo. Elektronska okolja postavljajo kontekst za interakcijo med ljudmi in računalniškimi storitvami. • H2: Atmosfera v trgovinah vpliva na način dojemanja izdelkov. Svetla in zanimivejša trgovina daje uporabniku občutek, da gre za trgovino s kakovostnimi izdelki. Interaktivni elementi, kot so prikazovalniki, mobilne aplikacije z nadgrajeno resničnostjo, ipd. spodbujajo raziskovanje in naredijo izdelke bolj atraktivne.
Ključne besede:User Experience, public spaces, iBeacon, bluetooth, internet of things
Leto izida:2014
Založnik:G. Ramljak
Izvor:[Maribor
UDK:004.738.5(043.2)
COBISS_ID:19170582 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:RWC3IGUK
Število ogledov:782
Število prenosov:97
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Enhancing User Experience in Retail Shops
Opis:The research centers around User Experience in public spaces. This thesis takes into account the increasing recognition of Internet of Things which is rapidly coming into our lifes. This technology is „The Next Big Thing“ and it took already place in the global market. It is widely known that big companies have already acquired various tech companies which are specialized in this field. From home automation to wearable technologies everything is included. Since every system mentioned in this thesis uses Bluetooth LE as the underlying technology, it is also introduced and a brief overview is provide. The fact that technology came fast into our lives, it’s obvious that its presence changed us and the way we behave. Social interaction is a sustained presence in all societies throughout history, however, the methods of interaction have radically evolved in recent years. In this thesis, the main focus is how people are behaving when using those technologies and how do they affect on their experience.
Ključne besede:User Experience, public spaces, iBeacon, bluetooth, internet of things


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici