| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:NAKUPNO VEDENJE KUPCEV AVTOMOBILOV V SLOVENIJI
Avtorji:Filipović, Dario (Avtor)
Vukovič, Goran (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Marič, Miha (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Filipovic_Dario_2014.pdf (1,31 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:V diplomskem delu smo preučevali nakupno vedenje kupcev avtomobilov v Sloveniji. V teoretičnem delu smo obravnavali podatke o številu prodanih avtomobilov v Sloveniji, povprečni starosti Slovenskih avtomobilov, stopnji motorizacije in najbolj prodajanih avtomobilih na slovenskem trgu. Opredelili smo pojme potrošnika in navedli dejavnike nakupnega vedenja. V praktičnem delu smo na vzorcu izvedli anketni vprašalnik. Podatke smo statistično obdelali, in na podlagi analiz, odgovorili na raziskovalna vprašanja in zavrgli ali potrdili hipoteze. Končni del diplomskega dela je sestavljen iz ugotovitev in novih predlogov, kjer smo ugotovili, da je avtomobilski trg v Sloveniji dobro oskrbljen z avtomobilsko ponudbo, ki lahko zadovolji kupce tudi v težkih gospodarskih razmerah. Na podlagi ugotovitev smo izdelali predlog novega marketinšlega načrta.
Ključne besede:nakupno vedenje, potrošnik, zadovoljstvo, avtomobil, anketni vprašalnik.
Leto izida:2014
Izvor:Maribor
COBISS_ID:7395603 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:SWUKDO9Z
Število ogledov:804
Število prenosov:215
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:BUYING BEHAVIOUR OF CAR BUYERS IN SLOVENIA
Opis:In this final thesis we researched the buying behaviour of car buyers in Slovenia. In the theoretical part we processed the data about the number of cars sold in Slovenia, the average age of cars, the degree of motorization and top selling cars on the Slovenian market. We explained the term consumer and stated the factors that affect buyer behaviour. In the practical part, we conducted a survey on a sample. The survey data was statistically processed and based on the obtained results we answered the research questions and confirmed or discarded the hypotheses. The final part of this thesis consists of new findings and proposals. We found out that the car offer on the Slovenian market can satisfy the customer’s demands even in difficult economic conditions that have affected the global economy. Based on these findings we presented a new proposal of a marketing plan.
Ključne besede:Buying behaviour, consumer, satisfaction, car, survey.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici