| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:IZDELAVA IGRALNEGA POGONA IN UREJEVALNIKA ZA IZDELAVO 2D IGER
Avtorji:Kerec, Bojan (Avtor)
Žalik, Borut (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Klajnšek, Gregor (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Kerec_Bojan_2014.pdf (2,05 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V tem magistrskem delu predstavimo postopek izdelave igralnega pogona. Nalogo začnemo z opsiom razvoja igralnih pogonov skozi čas in pregledom obstoječih rešitev. Nato podamo prednosti in slabosti izdelave lastnega igralnega pogona in ovrednotimo smotrnost izbire že obstoječega igralnega pogona. Nadaljujemo s predstavitvijo igralnega pogona, ki smo ga razvili. Predstavimo arhitekture in organizacije sistemov igralnega pogona, podamo kratek pregled implementacije najpomembnejših sistemov in opišemo izdelavo urejevalnika nivojev. Zmogljivost razvitega igralnega pogona prikažemo z izdelavo preproste 2D igre.
Ključne besede:igralni pogon, urejevalnik, računalniška igra
Leto izida:2014
Založnik:[B. Kerec]
Izvor:Maribor
UDK:004.354.7:004.9(043.2)
COBISS_ID:18559254 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:4DQZTGFV
Število ogledov:749
Število prenosov:82
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:DEVELOPMENT OF A GAME ENGINE AND EDITOR FOR CREATION OF 2D GAMES
Opis:In this work we present the process of development of a game engine. Thesis begins with description of evolution of game engines and with an overview of the existing solutions. After that an analysis of advantages and disadvantages of development of a proprietary game engine is given together with evaluation of expedience of using an existing game engine. Thesis continues with description of development of our proprietary game engine. The architecture of the engine and organization of core system is presented at first, followed by specific implementation details and description of development of the level editor. The power and capacity of the developed game engine is presented through development of a simple 2D game.
Ključne besede:game engine, editor, computer game


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici