| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:PRIMERI SODELOVALNEGA UČENJA PRI PREDMETU DRUŽBA V 4. RAZREDU OSNOVNE ŠOLE
Avtorji:Sladič, Tina (Avtor)
Hus, Vlasta (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Sladic_Tina_2014.pdf (1,92 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Namen magistrske naloge je predstaviti sodelovalno učenje v 4. razredu osnovne šole pri predmetu družba. V teoretičnem delu je predstavljeno, kaj je sodelovalno učenje, opredeljena so osnovna načela sodelovalnega učenja, strukture sodelovalnega učenja, predmet družba ter dosedanje raziskave, ki so bile v Sloveniji narejene v sklopu diplomskih ali magistrskih nalog. V okviru praktičnega dela magistrske naloge smo načrtovali, izvedli in analizirali pet učnih ur z različnimi strukturami sodelovalnega učenja pri predmetu družba v 4. razredu. Uporabili smo naslednje strukture sodelovalnega učenja: izvirno sestavljanko, več glav več ve, preverjanje v parih, pošiljanje vprašanj in sodelovalne karte. V zaključku predstavljamo mnenja učencev in učiteljice o sodelovalnem učenju. Ugotovili smo, da je sodelovalno učenje učencem zelo všeč, le-ti so izrazili željo po čim pogostejšem izvajanju te oblike učenja. Tudi učiteljica ima pozitiven odnos do takšnega poučevanja in je izrazila potrebo po dodatnem izobraževanju.
Ključne besede:sodelovalno učenje, sodelovalne strukture, 4. razred osnovne šole, predmet družba
Leto izida:2014
Založnik:[T. Sladič]
Izvor:Maribor
UDK:37.091.3:3(043.2)
COBISS_ID:20985608 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:AQZXULGZ
Število ogledov:1314
Število prenosov:339
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:EXAMPLES OF COOPERATNE LEARNING IN SCHOOL SUBJECT SOCIETY IN FOURTH GRADE IN PRIMARY SCHOOL
Opis:The purpose of my graduate thesis is to present cooperative learning in school subject society in fourth grade in primary school. Cooperative learning itself, basic principles and structures of it, subject society as well as previous researches done in Slovenia within diploma and graduate thesis are explained in the theoretical part. In the practical part we planned, carried out and analyzed five lessons with different structures of cooperative learning in school subject society in fourth grade in primary school. We used the following structures of cooperative learning: original puzzle, more heads are better than one, testing in pairs, sending questions and cooperative cards. In the conclusion we presented the students` and teachers` opinions of cooperative learning. We concluded that students are a fond of cooperative learning; they have also expressed a desire for more frequent implementation of this type of learning. The teacher also has a positive attitude for it and has expressed the need for additional education.
Ključne besede:cooperative learning, cooperative structures, fourth grade in primary school, school subject society


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici