| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:RAZVOJ RAČUNALNIŠKIH IGER ZA MOBILNE NAPRAVE Z UPORABO IGRALNIH POGONOV
Avtorji:Marković, Aleksa (Avtor)
Verber, Domen (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Markovic_Aleksa_2014.pdf (2,55 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V magistrskem delu raziskujemo vpliv izbire igralnega pogona na razvoj iger za mobilne naprave. V prvem delu predstavimo sam postopek razvoja igre. Nato sledi pregled različnih igralnih pogonov, da dobimo vpogled kaj nam igralni pogoni sploh omogočajo. V drugem delu pa smo izvedli eksperiment, kjer smo v izbranih pogonih razvili igro ter naredili primerjavo med le temi. Pod podrobnejši pogled smo vzeli trud in čas, ki ga je bilo potrebno vložiti. Primerjali smo vse od namestitve, strojne zahteve, težavnost programiranja, možnosti izvoza projektov, podprte platforme, testiranje in učinkovitost delovanja igre. V zaključku dela še predstavimo naše rezultate in analizo ugotovitev glede izbire igralnega pogona.
Ključne besede:razvoj iger, igralni pogon, igre na mobilnih napravah, Construct 2, Stencyl, Unity
Leto izida:2014
Založnik:[A. Marković]
Izvor:Maribor
UDK:621.388.4:621.395.721.5(043.2)
COBISS_ID:18466838 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:QXVEW0WC
Število ogledov:979
Število prenosov:93
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:DEVELOPMENT OF COMPUTER GAMES FOR MOBILE DEVICES WITH GAME ENGINES
Opis:In this thesis we analyze the influence of choosing a game engine on developing games for mobile devices. In the first part we present the entire process of developing a game. We reviewed various game engines, so that we get an insight into what the game engine actually offer. In the second part we performed an experiment, where we developed a game in selected game engines. We took a closer look at effort and time that was needed to complete each individual step. We compared all from the installation, hardware requirements, difficulty of programming, options for exports, supported platforms, testing and performance of the game. In conclusion of our work we presented the results and analysis of the findings regarding the choice of game engine.
Ključne besede:developing games, game engine, games on mobile devices, Construct 2, Stencyl, Unity


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici