| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Etični odnos podjetja do dobaviteljev
Avtorji:ID Šuster, Urška (Avtor)
ID Gorenak, Irena (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Mlaker Kač, Sonja (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Suster_Urska_2014.pdf (795,46 KB)
MD5: F657FBD6ED18D12E2B471D54F577D516
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FL - Fakulteta za logistiko
Opis:V poslovnem okolju se podjetja mnogokrat znajdejo v etičnih dilemah, saj so izpostavljena nenehnim spremembam na trgu, želji po čim večjem dobičku in različnim interesom. Zato je pomembno, da se zavedamo, kako neetično ravnanje vpliva na podjetje in tudi na širše okolje. Dobavitelji predstavijo pomembne poslovne partnerje, saj le-ti v veliki meri vplivajo na uspešnost podjetja. Dolgoročno sodelovanje podjetja z dobavitelji je mogoče le, če odnos temelji na etičnih načelih. V teoretičnem delu naloge smo opredelili pojma etike in poslovne etike ter opredelili odnos med dobavitelji in kupcem. V praktičnem delu magistrskega dela smo na primeru podjetja s pomočjo intervjuja zaposlenih raziskali področje etičnega odnosa do dobaviteljev in prikazali prakso podjetja na področju etike v odnosu do dobaviteljev. Na podlagi dobljenih rezultatov smo prišli do zaključka, da preučevano podjetje ravna z dobavitelji po etičnih načelih.
Ključne besede:etika, poslovna etika, odnosi z dobavitelji
Kraj izida:Celje
Založnik:[U. Šuster]
Leto izida:2014
PID:20.500.12556/DKUM-46193 Novo okno
UDK:005.7
COBISS.SI-ID:512632125 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:CGSQYV8Y
Datum objave v DKUM:29.01.2015
Število ogledov:1909
Število prenosov:242
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FL
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The ethics of a company in its relationship with suppliers
Opis:Because of constant changes in the business market, the desire to maximize profits and different interests of stakeholders, companies are often faced with ethical dilemmas. It is therefore important to be aware of the impact of unethical behavior on the company and the environment. Suppliers are important business partners, as they have a great influence on the performance of the company. Long-term cooperation of company with supplier is only possible if the relationship is based on ethical principles. In the theoretical part of the master thesis we define the concept of ethics, business ethics and the relationship between suppliers and customers. In the practical part of the master thesis we used the method of the interview to gather the information about ethical behavior of studied company in the relationship towards its suppliers. We demonstrated the practice of company in the field of ethics in relation to suppliers. Based on the results, we conclude that the studied company treats it suppliers according to ethical principles.
Ključne besede:ethics, business ethics, relations with suppliers


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici