SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:PRODUKCIJA OGLASOV ZA NOVE MEDIJE
Avtorji:Bačko, Katja (Avtor)
Družovec, Marjan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Polutnik, Jaka (Komentor)
Datoteke:.pdf UNI_Backo_Katja_2014.pdf (2,58 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V diplomskem delu je obravnavana tematika produkcije oglasov, ki so namenjeni objavi v novih medijih. Namen diplomske naloge je predvsem raziskati kakšne vrste oglasnih videov se pojavlja v novih medijih, in na primerih videti, kaj naredi oglasni video na spletu uspešen. Pri pregledu področja v diplomskem delu je ugotovljeno, da je le to še dokaj nedefinirano, kljub temu pa obstajajo lastnosti, ki lahko naredijo video uspešen (zanimiva vsebina, različnost, kontroverznost …). Ustvarjalci radi v produkte mešajo lastnosti različnih vrst oglasnih videov. Kljub temu, da se v svetu dogaja premik od televizijskega k internetnemu video oglaševanju, slovenski oglaševalci zaostajajo in imajo na tem področju še veliko za nadoknaditi.
Ključne besede:video produkcija, novi mediji, oglas, YouTube
Leto izida:2014
Izvor:Maribor
Število ogledov:908
Število prenosov:98
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:PRODUCTION OF COMMERCIALS FOR NEW MEDIA
Opis:The topic of the thesis is production of commercial that are intended for publication in new media. The aim of the thesis is primarily to investigate what kind of videos are appearing in new media, and to examine specific cases and see what makes online video commercial a success. In examining the field of the thesis we discover that is still rather undefined, although there are features that can make video a success (interesting content, diversity, controversy ...). The creators of the products like to mix in the characteristics of various types of commercial videos. Nevertheless, the shift from television to internet video advertising is happening in world, Slovenian advertisers fall behind and have a lot of catching up to do in this area.
Ključne besede:video production, new media, commercial, YouTube


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici